Κεφάλαιο 9ο

762 94 16
                                    

Στο προηγούμενο κεφάλαιο:

Mark's POV

Είναι εδώ,ξύπνια ,ζωντανη...λύκος, αλλά ζωντανή!
Τρέχω κοντά της και κάθομαι δίπλα της.

<<Bella!Θεε μου!Κοριτσάκι μου!>>λέω με λαχτάρα.

Ενεργοποιω τις λυκισιες αισθήσεις μου. Αν πει κάτι θα το καταλάβω με αυτές.

"Patrem!"

Σουφρώνω τα φρύδια μου.

<<Τι στο καλό ;>>απορω.

ΚΕΦΆΛΑΙΟ 9ο

Mark's POV

Δεν καταλαβαίνω.

<<Γιατρε ,τι σημαίνει αυτό;>>ρωτώ ανήσυχος.

Με κοιτά περίεργα.

<<Τι σημαίνει ποιο;>> ρωτάει.

<<Το "patrem". Τι σημαίνει αυτό;>>ρωτώ με επιμονή.

<<Λοιπόν,μπορει να μην το ξέρετε αλλά εγω ειμαι της ιατρικής. Αλλά τα χρόνια πείρας μου πάνω σε αυτόν τον κόσμο μου ενεργοποιούν την εντύπωση πως αυτο είναι κάτι στα λατινικά. Πρέπει να βρείτε κάποιον που ξέρει λατινικά.>>λέει με αυτόν τον επιστημονικό τόνο που με εκνευρίζει ώρες ώρες.

Λατινικά;Ξερει η Bella λατινικά;

<<Bella,κορούλα μου,ξέρεις εσύ λατινικά;>>ρωτάω ψύχραιμα.

Το λυκισιο βλέμμα της αλλάζει.

" Latine loqui et non ego operor"

Α στο καλό.

<<Δεν σε καταλαβαίνω αγάπη μου.>>της λέω και χαϊδεύω γη λευκή γούνα της.

Ποιος ξέρει λατινικά; Μόνο η κουλτούρα των Μαύρων Λύκων ήταν μαθημενη στα λατινικά. Για αυτό οι περισσότεροι Μαύροι Λυκοι ξέρουν λατινικά. Οι Λευκοί ήταν πιο γνήσιοι ,πιο καθαροί,απόλυτοι. Ξερουμε μόνο τη μητρική μας γλώσσα.
Ο μονος μαύρος λύκος που έχουμε είναι ο Nick.

<<Γιατρε λές αν φέρουμε τον Nick κοντά στη Bella να επανέλθουν τα πράγματα στο φυσιολογικό τους;>>ρωτώ με ελπίδα στη φωνή μου.

Φαίνεται σκεπτικός.

<<Μπορεί αφέντη μου. Μπορεί. Τίποτα δεν μπορεί να είναι σίγουρο.>>λέει αβέβαιος.

Ξαφνικά ακούω ξανά τη φωνή της Bella.

" Nick sita est;"

Οκ αυτό μοιάζει με κάτι στα γαλλικά.

Fair Victory- The Unequal Battle 2Où les histoires vivent. Découvrez maintenant