Εάν ανέφερες το όνομά της σε έναν σχολικό διάδρομο, ή στις τουαλέτες των κοριτσιών, πάντα θα έπαιρνες το ίδιο βλέμμα και το ίδιο πλάγιο χαμόγελο ως απάντηση. Επειδή ήταν ένας αστικός θρύλος. Θα ήταν κάποια που ο κόσμος έφερνε ως παράδειγμα στα μικρά τους αδέρφια, όταν εκείνα έλεγαν πόσο υπέροχο είναι να είσαι έφηβος. Οι λεπτομέρειες στο τέλος πάντα θα άλλαζαν, αλλά το συμπέρασμα της ιστορίας ήταν πάντα ότι "αυτό το κορίτσι είχε σοβαρά daddy issues".
Όπως μπορεί να μαντέψατε, αυτή είναι μια ιστορία παράλληλου σύμπαντος, και το καλύτερο πράγμα με όλες αυτές τις ιστορίες είναι ότι είναι πλασματικές. Που σημαίνει πως δεν είναι αληθινές ιστορίες, είναι δημιουργημένες από κάποιον. Οπότε πριν σχολιάσετε πως αυτό δεν είναι ρεαλιστικό, και πως δεν συμπεριφέρονται έτσι οι χαρακτήρες στην αληθινή ζωή, θέλω να σκεφτείτε αυτό: είναι χαρακτήρες. Δεν ισχυρίζομαι πως ξέρω κάποιον από τους ανθρώπους αυτούς, απλώς έχω δανειστεί μερικά ονόματα και εξωτερικές εμφανίσεις για να σας κάνω να ταυτιστείτε με αυτή την ιστορία. Αν ήθελα, θα διάλεγα κάποιον άλλον, αλλά τότε δεν θα ήταν εύκολο για σας να φανταστείτε πώς είναι οι εκφράσεις τους με τόση ακρίβεια.
Επίσης αυτή η ιστορία περιέχει ένα ηλικιακό χάσμα ανάμεσα στους πρωταγωνιστές και μερικές άβολες για μερικούς καταστάσεις, και αν δεν είστε οκέι με αυτό, προτείνω να βρείτε μια άλλη ιστορία που θα σας ταιριάζει παραπάνω.
Καλή ανάγνωση, με όλη μου την αγάπη σε σας
Καλή ανάγνωση κι από μένα, που μεταφράζω αυτή την ιστορία. Διάλεξα την συγκεκριμένη για το πόσο διαφορετική είναι. Πιστεύω ότι αξίζει να τη διαβάσετε...αν και δεν είστε έτοιμοι για τίποτε από όσα πρόκειται να συμβούν...
Θα βάζω αρκετούς αστερίσκους (*) όταν νομίζω ότι μια έννοια δεν θα είναι γνωστή σε όλους για να είμαι σίγουρη πως μπορείτε να καταλάβετε κάθε λεπτομέρεια!
Μην ξεγελιέστε, all the love M
YOU ARE READING
Daddy Issues ||h.s.(Ελληνική Μετάφραση)
Teen FictionΕάν ανέφερες το όνομά της σε έναν σχολικό διάδρομο, ή στις τουαλέτες των κοριτσιών, πάντα θα έπαιρνες το ίδιο βλέμμα και το ίδιο πλάγιο χαμόγελο ως απάντηση. Επειδή ήταν ένας αστικός θρύλος. Θα ήταν κάποια που ο κόσμος έφερνε ως παράδειγμα στα μικρ...