3.6

337 29 0
                                    

Το πρωινό καλοκαιρινό αεράκι πήρε τα ηνία του παραθύρου, οι μεντεσέδες ψιθύριζαν καθώς άνοιγε. Τα φυτά στο περβάζι θρόιζαν τα φύλλα τους, παίζοντας στον άνεμο, αλλά ο νους του Χάρι ήταν θαμμένος μέσα σε εκατό σελίδες, παραμύθια από τα παιδικά του χρόνια εκτυλίσσονταν μπροστά στα μάτια του καθώς ξεφύλλιζε το βιβλίο. 

Χιονάτη, Ωραία Κοιμωμένη, Σταχτοπούτα, όλες ήταν ιστορίες που ήξερε απ' έξω, η φωνή της μητέρας του έπαιζε στα αφτιά του καθώς θυμόταν πώς του διάβαζε κάθε βράδυ πριν πάει για ύπνο. Κόλλησαν στην μνήμη του, οι χαρούμενοι πρίγκιπες και οι πριγκίπισσες χαμογελούσαν και χόρευαν καθώς ζούσαν αυτοί καλά και μεις καλύτερα. Αχ, πόσο καιρό περίμενε να ειπωθούν αυτές οι λέξεις και για τον ίδιο· Και ζήσαν αυτοί καλά και μεις καλύτερα. 

Ήταν ο πιο όμορφος συνδυασμός λέξεων που μπορούσε να σκεφτεί. Καλά και μεις καλύτερα. Δεν ήταν η παντοτινή πλευρά του χρόνου που τον έλκυε, ήταν το καλά που πάντα τραβούσε τις κλωστές την καρδιάς του. Χαρούμενοι για πάντα. 

Αναρωτιόταν εάν αυτό σήμαινε πως θα ήταν χαρούμενοι κάθε δευτερόλεπτο της κάθε μέρας, ή αν σήμαινε πως όσο σκατά κι αν είχε πάει η μέρα τους, πάντα θα μπορούσαν να κοιμηθούν χαμογελαστοί. Δεν ήξερε εκείνον τον καιρό, αλλά μια μέρα, ήλπιζε πως θα μάθει. 

Η μπροστινή πόρτα άνοιξε με δύναμη, ο ήχος τον ξερίζωσε από τις σκέψεις του. Τα φρύδια του πλέχτηκαν μαζί σε ένα συνοφρύωμα, αναρωτιόταν ποιος είχε ανοίξει την πόρτα τόσο απότομα, και γιατί είχε γυρίσει τόσο νωρίς. Αλλά καθώς ο αιχμηρός ήχος δωδεκάποντων τακουνιών να χτυπάνε στο ξύλινο πάτωμα έφτασε στα αφτιά του, ήξερε πως δεν ήταν ο ελαφρύς καλοκαιρινός άνεμος, αλλά ο κρύος χειμερινός που θα φυσήξει στο δέρμα του. 

"Γύρισες νωρίς." Είπε καθώς η Αμπιγκέιλ περπάτησε στο δωμάτιο. Φορούσε μια μαύρη στενή φούστα, τα δύο πάνω κουμπιά της κόκκινης μπλούζας της ήταν ανοιχτά, το μπούστο της φαινόταν λιγάκι από κάτω. 

"Πήγαινα για μεσημεριανό, αλλά μετά συνειδητοποίησα πως πεινούσα για κάτι άλλο." η Αμπιγκέιλ είπε, βγάζοντας τα παπούτσια της καθώς πήγε προς τον Χάρι. Ο καναπές έκανε γούβα καθώς τα γόνατά της βρήκαν τη θέση τους σε κάθε πλευρά των γοφών του. Το βάρος της ξεκουραζόταν πάνω του, οι γοφοί της πιέζονταν ενάντιά του καθώς το κραγιόν της σημάδευε τα χείλη του. 

"Τόσο πολύ σου έλειψα;" Είπε εκείνος, οι λέξεις πνίχτηκαν στο κόκκινο στόμα της. 

"Ω, σκάσε." εκείνη χαμογέλασε, τα νύχια της θάφτηκαν στους ώμους του καθώς τα χείλη της κινούνταν ενάντια στον λαιμό του. Τα μάτια του έπεσαν μισάνοιχτα, το άγγιγμά της τον έκανε παράλυτο, κάθε φιλί του ζητούσε παραπάνω ενέργεια. 

Daddy Issues ||h.s.(Ελληνική Μετάφραση)Место, где живут истории. Откройте их для себя