Τα θολά μάτια της κοιτούσαν το ηλιοβασίλεμα μέσα από τα δέντρα. Ένα μπουκάλι κόκκινο κρασί κρεμόταν από τα δάχτυλά της καθώς τεντώθηκε βαρετά στο κλαδί που καθόταν. Τα γόνατά της είχαν γδαρθεί από όταν σκαρφάλωνε εκεί πάνω, και μπορούσε να νιώσει μικρές σταγόνες αίμα να τρέχει στα πόδια της.
Όλα έμοιαζαν τόσο όμορφα από εκεί πάνω, η φωτιά, το ηλιοβασίλεμα, και ο κινούμενος όχλος ανθρώπων που ξέπλεναν τις ανασφάλειές τους με 40%. Βλέπετε, όλα ήταν πολύ έξυπνα προσεγμένα. Οι ελάχιστα μεθυσμένοι άνθρωποι, το ροζ και μπλε χρώμα των ρούχων τους να στέκονται σε αντίθεση με το καφέ και το πράσινο του δάσους, το φως της φωτιάς, και τον ήχο της μουσικής. Την συγκινούσε, βλέποντας τη δουλειά της να κουνιέται και να αναπνέει τόσο ελεύθερα, και να ξέρει πως αυτή ήταν η τελευταία φορά που θα την έβλεπε.
Έφερε το κρασοπότηρο στα χείλη της και το άδειασε. Το κόκκινο του κρασιού και το κόκκινο του αίματός της στις φλέβες της, και μπορούσε να νιώσει μια απαλή λάμψη να καίει στην καρδιά της.
Μετά το άκουσε, τον απαλό ήχο χειλιών να ενώνονται από κάτω της. Έναν απαλό αναστεναγμό. Ένα μικρό γέλιο. Τα δάχτυλά της άφησαν το μπουκάλι στην έκπληξη της στιγμής, και μπορούσε να ακούσει το γυαλί να σπάει μόλις έφτασε στο πάτωμα.
"Τι στο διάολο;"ένας από τους ανθρώπους στο πάτωμα της φώναξε. "Συγγνώμη!"φώναξε προς τα κάτω και κράτησε ένα γέλιο. "Απλώς δεν ήθελα να εγκλωβιστώ εδώ πάνω ενώ εσείς το κάνετε." "Αδελαΐδα;Εσύ είσαι εκεί πάνω;"η άλλη είπε. Ήταν η Λία. "Ποιος άλλον θα 'ταν;"
Η Αδελαΐδα γύρισε το σώμα της προς τον κορμό του δέντρου και άρχισε να κατεβαίνει προς τα κάτω, χωρίς καν να αντιδράσει καθώς το ξύλο έγδερνε το δέρμα της. "Χαίρομαι που σε γνωρίζω, τώρα μπορείτε να τελειώσετε ό,τι αρχίσατε χωρίς να ανησυχείτε για περίεργους πάνω στα δέντρα. Λία, Τζάκσον."είπε και υποκλίθηκε προς το μέρος τους πριν να κατευθυνθεί προς τη φλεγόμενη φωτιά, να συναντήσει το έργο τέχνης της.
Η μουσική χτυπούσε μέσα στο δώμα της καθώς προσπερνούσε τον κόσμο, μπορούσε να νιώσει μια φωτιά να καίει στο κάτω μέρος του στομαχιού της· δίψα για αλκοόλ, και κάτι ακόμα.
Λίγα λεπτά μετά, βρέθηκε στη μέση του πλήθους, τα μάτια της κλειστά και τα χέρια της πάνω απ'το κεφάλι της, μισό μπουκάλι βότκα να κρέμεται από τα δάχτυλά της. Δεν είχε ιδέα πού το βρήκε, ήταν σαν απλώς να εμφανίστηκε εκεί, στο χέρι της, αγνό και καθαρό, έτοιμο να το πιει. Οπότε το έφερε στα χείλη της και πήρε μια μεγάλη γουλιά. Δεν τραντάχτηκε όταν το ποτό έκαψε τη γλώσσα της, το είχε συνηθίσει με τα χρόνια, μπορούσε να νιώσει λίγο τσούξιμο στο στόμα της όταν το έπινε.
ESTÁS LEYENDO
Daddy Issues ||h.s.(Ελληνική Μετάφραση)
Novela JuvenilΕάν ανέφερες το όνομά της σε έναν σχολικό διάδρομο, ή στις τουαλέτες των κοριτσιών, πάντα θα έπαιρνες το ίδιο βλέμμα και το ίδιο πλάγιο χαμόγελο ως απάντηση. Επειδή ήταν ένας αστικός θρύλος. Θα ήταν κάποια που ο κόσμος έφερνε ως παράδειγμα στα μικρ...