0.6

1.2K 81 0
                                    

Η Αμπιγκέιλ κατέρρευσε το ίδιο δευτερόλεπτο που η κόρη της ανέβηκε με δύναμη τις σκάλες. Οι ώμοι της βούλιαξαν, και άφησε μια βαριά ανάσα. "Δεν ξέρω τι να κάνω μαζί της,"ψιθύρισε και έκατσε σε ένα σκαλί. 

Ο Χάρι ήξερε πως θα έπρεπε να πάει εκεί, κάτσει κάτω, και να βάλει το χέρι του γύρω της, αλλά δεν ήθελε. Εφόσον την είχε δει έτσι, να είναι τόσο ψυχρή στην κόρη της, δεν υπήρχε ούτε γραμμάριο από αυτόν που να ήθελε να της συμπαρασταθεί. Μετά είδε ένα δάκρυ να τρέχει στο μάγουλό της. 

Ήταν στο πλευρό της σε δύο μεγάλα βήματα, τραβώντας την στο στήθος του, κλείνοντάς την σε μια αγκαλιά. "Εγώ απλά...είναι τόσο κουραστική. δεν ξέρω τι να κάνω,¨ψιθύρισε. Ολόκληρο το σώμα της έτρεμε, αλλά αυτό που στην αρχή ο Χάρι νόμιζε πως ήταν τύψεις, κατέληξε να είναι κάτι άλλο. Γιατί δεν έκλαιγε επειδή φοβόταν για το μέλλον της κόρης της, δεν έκαιγε επειδή ένιωθε άσχημα που την είπε ηλίθια, όχι. Έκλαιγε γιατί ένιωθε άσχημα για τον εαυτό της

Ήθελε να την αφήσει αμέσως, αλλά δεν μπορούσε να χαλαρώσει το κράτημά του πάνω της. Δεν υπήρχε περίπτωση να απομακρυνθεί τώρα, όχι όταν επιτέλους έδειχνε κάποιο συναίσθημα. Όχι όταν ένιωθε αυτό το συναίσθημα στο στήθος του, σαν να έτρεμε, αυτό που παρερμήνευε ως αγάπη. 

"Σς, όλα θα πάνε καλά"ψιθύρισε, αλλά μόλις τα λόγια άφησαν το στόμα του, την ένιωσε να σκληραίνει. Πολέμησε και βγήκε από τα χέρια του, και τον κοίταξε ευθεία στα μάτια, το κρύο, καφετί χρώμα τους έκαιγε τρύπες στο δέρμα του. "Μην με χειραγωγείς έτσι, ξέρω πως όλα θα πάνε καλά."

Σηκώθηκε, αφήνοντάς τον απότομα στο πάτωμα. Γιατί έπρεπε να τον διώχνει μακριά κάθε φορά που έμοιαζε να έρχονται λίγο πιο κοντά; 

Ποτέ δεν φαντάστηκε τον εαυτό του σε αυτή την κατάσταση. Πάντα νόμιζε πως μέχρι τώρα, θα είχε βρει την αληθινή του αγάπη, και πως θα ζούσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα σε ένα ακατάστατο διαμέρισμα στο οποίο θα έκαναν ασχεδίαστα πάρτι τα μεσάνυχτα. Πάντα νόμιζε πως θα έβρισε κάποιον που θα μπορούσε να διαφωνήσει, κάποιον που θα του θύμωνε επειδή δεν έκλεισε καλά το ψυγείο, κάποιον που θα μπορούσε να τα τυλίξει τα χέρια του γύρω του όποτε ήθελε, χωρίς να φοβάται πως θα τον διώξει μακριά. Πάντα νόμιζε πως μέχρι τώρα, θα είχε βρει αυτόν τον άνθρωπο. Αλλά όπως αποδείχτηκε, δεν τον είχε βρει. 

"Έρχεσαι;"η έντονη φωνή της χάραξε το δωμάτιο, και τον έβγαλε από τις μίζερες σκέψεις του. "Τι;"

"Θα έρθεις ή όχι; Σου υποσχέθηκα πως θα τελειώναμε εκείνο το φιλί αργότερα, σωστά;"

"Εκείνη τη στιγμή, δεν υπήρχε τίποτα που να ποθούσε λιγότερο από το να πάει στο δωμάτιο μαζί της, αλλά δεν υπήρχε διαφυγή, οπότε σηκώθηκε και την ακολούθησε επάνω. 


Daddy Issues ||h.s.(Ελληνική Μετάφραση)Where stories live. Discover now