Οι προβολείς του αυτοκινήτου έπεσαν πάνω στο λαμπερό κόκκινο του τηλεφωνικού θαλάμου, και έστριψε για να σταματήσει. Του πήρε λίγα δευτερόλεπτα για να προσαρμοστεί στην σκοτεινή νύχτα, αλλά μόλις το έκαναν, μπορούσε να ξεχωρίσει δύο μικρές φιγούρες σχηματισμένες κάτω από το φως των αστεριών.
Μέσα σε δευτερόλεπτα, έλυσε τη ζώνη του και βγήκε από το αμάξι. Ο μικρότερος από τους δύο ανθρώπους σηκώθηκε και περπάτησε προς το μέρος του, τα μαλλιά της έλαμπαν κάτω από τα αστέρια, και μπορούσε να δει το φεγγάρι στα λαμπερά μάτια της. Είχε ένα ίχνος βρωμιάς στο πηγούνι της, και εκείνος ήθελε να το διώξει, αλλά πριν προλάβει, είδε τις υγρές γραμμές στο πρόσωπό της, και το νεκρό βλέμμα στα μάτια της.
"Σε ευχαριστώ τόσο πολύ που ήρθες," είπε, και τύλιξε τα χέρια της γύρω του. Για μια στιγμή, η καρδιά του σταμάτησε να χτυπάει. Ποτέ δεν είχαν ξαναβρεθεί τόσο κοντά. Δεν είχε νιώσει ξανά τη μικρή ρης φιγούρα ενάντια στη δική του, και δεν είχε νιώσει ποτέ την καρδιά της να χτυπάει πάνω στο στήθος του. "Σε ευχαριστώ πάρα πολύ," ψιθύρισε στο αφτί του, και εκείνος ένιωσε ανατριχίλες σε όλο του τον κορμό.
"Τι συνέβη;" ρώτησε μόλις απέσυρε τα χέρια της από κείνον. "Πρέπει να τον πάμε σπίτι," είπε, δείχνοντας τον Κιέραν. Απέφευγε την ερώτησή του.
Ο Κιέραν καθόταν στο έδαφος, κοιτώντας κενά στο σκοτάδι. Υπήρχε βρωμιά στο πρόσωπό του, και έμοιαζε σαν να έκλαιγε και κείνος. Ο Χάρι και η Αδελαΐδα περπάτησαν προς το μέρος του, και η Αδελαΐδα ψιθύρισε κάτι στ' αφτί του. Ο Χάρι δεν μπορούσε να ακούσει τι έλεγε, αλλά έκανε το αγόρι να συνέλθει από την ονειροπόληση που βρισκόταν, και να την κοιτάξει. Έγνεψε αργά, και τον τράβηξε πάνω της, οδηγώντας τον στο αμάξι. Ο Χάρι είδε την λίμνη εμετού στο πάτωμα, και αναρωτήθηκε εάν ερχόταν από το αγόρι ή το κορίτσι, και γιατί και οι δυο τους είχαν κλαμένα πρόσωπα.
Τα δέντρα κουνιόντουσαν από τον αέρα καθώς οδηγούσαν προς την πόλη. Το αμάξι ήταν γεμάτο με μια αποπνικτική ησυχία · οι τρεις είχαν υπερβολικά πολλά να πουν για κανέναν από αυτούς να τολμήσει να ανοίξει συζήτηση. Ο σοφέρ είχε σκούρα σγουρά μαλλιά, και το κορίτσι που καθόταν δίπλα του είχε βρωμιά στο πρόσωπό της και ξεραμένο αίμα στα γόνατά της. Πίσω τους καθόταν ένα αγόρι που συνήθιζε να χαμογελά, αλλά τώρα είχε δάκρυα στο πρόσωπό του, και ίχνη εμετού στα παπούτσια του. Τα ονόματά τους ήταν Χάρι, Αδελαΐδα και Κιέραν, και αν νόμιζες πως η ιστορία τους ήταν ενδιαφέρουσα μέχρι στιγμής, δεν είσαι προετοιμασμένος γι'αυτό που έρχεται.
ESTÁS LEYENDO
Daddy Issues ||h.s.(Ελληνική Μετάφραση)
Novela JuvenilΕάν ανέφερες το όνομά της σε έναν σχολικό διάδρομο, ή στις τουαλέτες των κοριτσιών, πάντα θα έπαιρνες το ίδιο βλέμμα και το ίδιο πλάγιο χαμόγελο ως απάντηση. Επειδή ήταν ένας αστικός θρύλος. Θα ήταν κάποια που ο κόσμος έφερνε ως παράδειγμα στα μικρ...