2.2

655 58 0
                                    

Χοροπηδούσε απ' το ένα πόδι στ' άλλο καθώς έβαζε τα πιάτα στο πλυντήριο. Το πάτωμα ήταν πιο κρύο από όσο περίμενε, και τώρα μετάνιωσε που δεν είχε βάλει κάλτσες. Στη πραγματικότητα, σχεδόν άρχιζε να μετανιώνει που δεν έβαλε ούτε παντελόνι. Αλλά συνέχισε, χορεύοντας γύρω γύρω στη κουζίνα στο φως του απογευματινού ήλιου. 

"Γαμώτο," η λέξη πετάχτηκε από τα παχουλά χείλη της καθώς ένα πιάτο γλίστρησε από τα δάχτυλά της και έπεσε στον νεροχύτη. Ένα κάρο νερό χύθηκε πάνω της, και τα χέρια της μουσκεύτηκαν. "Σκατά," έβρισε ξανά, γιατί μπορούσε να νιώσει το νερό να διεισδύει στον επίδεσμο του χεριού της. Σταμάτησε να χορεύει, τα κρύα της πόδια τώρα να στέκονται ακίνητα στο ξύλινο πάτωμα. Το λευκό ύφασμα που τύλιγε το χέρι της ήταν τώρα βρεγμένο, οπότε το έσκισε και το έριξε στα σκουπίδια. 

Ένας αναστεναγμός άφησε τα χείλη της καθώς κρατούσε το χέρι της κάτω από το νερό, και είδε το επιφανειακό μελάνι να φεύγει από το σιφόνι. 

"Καλησπέρα," άκουσε μια οικεία φωνή να λέει πίσω της, καθώς γύρισε μπροστά. Έγερνε στην πόρτα, τα χέρια του σταυρωμένα στο στήθος του και ένα μικρό χαμόγελο να παίζει στη γωνία των χειλιών του. 

"Καλησπέρα και σε σένα," είπε και χαμογέλασε σ' αυτόν. Μπορούσε να νιώσει την καρδιά του να τρέχει στο στήθος του μόλις την έβλεπε. Φορούσε μόνο ένα παλιό, εξαθλιωμένο μπλουζάκι, ίσα ίσα που κάλυπτε τους μοιρούς της. Μπορούσε να δει το τατουάζ στο μπούτι της, τα μπλε χρώματα του έργου να έρχονται σε αντίθεση με το λευκό δέρμα της, κι αναρωτιόταν τι άλλους θησαυρούς δεν είχε ανακαλύψει ακόμα στο σώμα της. 

"Σου έχει πει η μαμά να ψήσει κάτι για αύριο ακόμα;" η Αδελαΐδα ρώτησε, κλείνοντας τη βρύση. 

"Ναι, έχει ζητήσει μια ντουζίνα μπισκότα και τουλάχιστον είκοσι κρουασάν." ο Χάρι απάντησε και άφησε τη θέση του στη πόρτα. "Ανέφερε κάποια φήμη που έλεγε ότι έχω εμπειρία στο ψήσιμο. Αναρωτιέμαι ποιος της το πε." περπάτησε προς το μέρος της καθώς μιλούσε, ο τόνος της φωνής του παιχνιδιάρικος και ελαφρύς, σαν να μην αναρωτιόταν καθόλου. 

"Και γω."είπε η Αδελαΐδα, η φωνή της κρατώντας τον ίδιο παιχνιδιάρικο τόνο. "Γιατί σίγουρα δεν ήμουν εγώ," η απόσταση μεταξύ τους είχε εξαφανιστεί εντελώς, και αγκάλιασε το πηγούνι της στο χέρι του, το χέρι του να χαϊδεύει απαλά το μάγουλό της.

"Το φαντάστηκα," ψιθύρισε, η ανάσα του έπεφτε στο πρόσωπό της.

Κοκκίνησε λιγάκι μόλις ένιωσε το χέρι του να τρέχει αργά κάτω από τον λαιμό της, μετά στην κλείδα της, και μετά στον ώμο της, μέχρι το μικρό της χέρι. Τα χείλη του χωρίστηκαν λίγο από έκπληξη, και εκείνη ήξερε πως το είχε παρατηρήσει. 

"Είναι...;" ρώτησε, πολύ έκπληκτος για να ολοκληρώσει την πρότασή του. "Ναι," απάντησε εκείνη, και οι ανήμερες πεταλούδες στην καρδιά του πήραν τα φτερά τους και πέταξαν γύρω μέσα στις φλέβες του. Γιατί εκεί, βυθισμένο βαθιά στο δέρμα της, ήταν το άνθος κερασιάς που είχε ζωγραφίσει. Φαινόταν παντού, από τον καρπό της μέχρι τον αγκώνα της. Όποιος το έβαλε εκεί είχε βάλει και χρώμα, ροζ αποχρώσεις τώρα να παίζουν στο χλωμό δέρμα της. 

Ο Χάρι σήκωσε το χέρι της στο πρόσωπό του, τα μάτια του να σκανάρουν τα μοτίβα, μελετώντας το. Τα δάχτυλά του έμοιαζαν σαν φωτιά έναντι στο δέρμα της, και ίσα που μπορούσε να αναπνεύσει. "Χάρι," είπε, τοποθετώντας το χέρι της στο στήθος του. Δεν είχε κάνει τον κόπο να κουμπώσει το πουκάμισό του μέχρι πάνω, αφήνοντας το στήθος του γυμνό στο μάτι. "Χάρι," επανέλαβε. Και όταν ένιωσε το μικρό της χέρι στο στήθος του, ήταν σαν η καρδιά του να ήταν έτοιμη να εκραγεί. Οι πεταλούδες μέσα του ήταν πολύ ασυγκράτητες, υπερβολικά πολλές για να κρατηθούν μέσα άλλο.

Και έτσι η καρδιά του σχίστηκε πλατιά και ανοίχτηκε. 

Τα ροζ του χείλη βούτηξαν κάτω στα δικά της, και καθώς την τράβηξε πιο κοντά του και ένιωσε το σώμα της τόσο τέλεια ενάντια στο δικό του, ήξερε. 

Daddy Issues ||h.s.(Ελληνική Μετάφραση)Onde histórias criam vida. Descubra agora