Το κεφάλι του ξεκουραζόταν στο στήθος της, η μισοστεγνωμένη μπογιά ήταν πασαλειμμένη στο μάγουλό του. Τα χρώματα είχαν αναμειχθεί, η μοναδικότητά τους εξαφανιζόταν καθώς το ένα επισκίαζε το άλλο. Τώρα το μόνο που είχε μείνει από τα κίτρινα, τα κόκκινα και τα μοβ λουλούδια, ήταν μια γαλάζια-γκρίζα μουτζούρα που κάλυπτε τα σώματά τους. Δεν ήταν ένα όμορφο χρώμα, ήταν νεκρό, κρύο, αλλά ήταν μόνο στο δέρμα τους, όχι στην ψυχή τους.
Τα χέρια του ξεκουράζονταν στους γεμάτους γοφούς της, χαϊδεύοντας ανέμελα το μαλακό δέρμα. Η ήλιος είχε φιλήσει το σώμα της, και τα κάποτε λευκά σαν το γάλα άκρα της είχαν πάρει ένα απαλό χρώμα καραμέλας. Ο Χάρι ήθελε να τα φιλήσει, για να δει αν τα χείλη του θα είχαν γλυκιά γεύση μετά.
Τα μπούτια της ήταν υπέροχα, τόσο απαλά και γυναικεία, σημαδεμένα με ασήμι εκεί που η εφηβεία είχε ενηλικιωθεί. Ήταν κι αυτά μέρος όσων αγαπούσε στο σώμα της. Η ανάπτυξή της ήταν απλωμένη στο δέρμα της, σαν χάρτης. Αν εκείνος ακολουθούσε τις ασημένιες γραμμές, θα έβλεπε πού οι στενοί γοφοί είχαν γίνει καμπύλες και πού το επίπεδο μπούστο της είχε γίνει ολοκληρωμένο στήθος. Ήταν οι σωματικές αποδείξεις των περιπετειών της, της ζωής της, και ο Χάρι ήλπιζε να ήξερε η ίδια πόσο πανέμορφες ήταν.
"Αδελαΐδα;" ρώτησε, ακόμα κρατώντας το κεφάλι του κάτω. Η ανάσα του γαργαλούσε το δέρμα της, και εκείνη ένιωθε ανατριχίλες να ανεβαίνουν στα χέρια της.
"Ναι Χάρι;"απάντησε.
"Τώρα που στόλισα το στήθος σου, θα μπορούσες να στολίσεις και το δικό μου;" είπε, επιτέλους κοιτώντας πάνω σε κείνη. Η μουτζούρα στο πηγούνι του ήταν μεγάλη, απλωνόταν από το κούτελό του μέχρι το πηγούνι. Η Αδελαΐδα χάιδεψε το πηγούνι του, η μπογιά ξέφτιζε κάτω από την παλάμη της καθώς το έκανε.
"Τι εννοείς;" ρώτησε, τα φρύδια της μπλέχτηκαν μαζί σε ένα μικρό συνοφρύωμα.
"Θέλω να μου κάνεις ένα τατουάζ." Καθώς μιλούσε, το στόμα της έμεινε ανοιχτό, τα χείλη της σχημάτισαν ένα μικρό 'ο'. Αλλά το σχήμα σύντομα έλιωσε μακριά, καθώς ένα χαμόγελο σχηματίστηκα στα χείλη της.
"Είσαι σίγουρος;" τον ρώτησε, ξύνοντας ότι είχε μείνει από την μπογιά.
"Ναι, εκατό τοις εκατό." Τα μάτια τους κλειδώθηκαν μαζί καθώς μιλούσε, πράσινα δέντρα που πνίγονταν σε μια καταιγίδα, και κείνος συνειδητοποίησε πως δεν τον ενοχλούσε όσο παλιά αυτός ο καιρός.
ESTÁS LEYENDO
Daddy Issues ||h.s.(Ελληνική Μετάφραση)
Novela JuvenilΕάν ανέφερες το όνομά της σε έναν σχολικό διάδρομο, ή στις τουαλέτες των κοριτσιών, πάντα θα έπαιρνες το ίδιο βλέμμα και το ίδιο πλάγιο χαμόγελο ως απάντηση. Επειδή ήταν ένας αστικός θρύλος. Θα ήταν κάποια που ο κόσμος έφερνε ως παράδειγμα στα μικρ...