4.6

260 24 0
                                    

Στις ρίζες, φίλε μου, στις ρίζες των λουλουδιών. 

Τα σπίτια έγιναν δέντρα και η άσφαλτος χώμα καθώς οδηγούσε. Το τοπίο γινόταν μια πράσινη και μπλε μουτζούρα χρωμάτων καθώς πετούσε δίπλα του. Οι κάποτε ξένες στροφές ήταν τώρα χαραγμένες στην μνήμη του, τα ασημένια σημάδια ήταν τόσο βαθιά που δεν θα μπορούσε ποτέ να τα ξεχάσει. 

Στις ρίζες, φίλε μου, στις ρίζες των λουλουδιών. 

Ο Χάρι θυμήθηκε τον τρόπο που η ανάσα της γαργαλούσε το δέρμα του καθώς του ψιθύριζε τις λέξεις. πώς οι πεταλούδες μέσα του είχαν χτυπήσει τα φτερά τους και τα λουλούδια στο στήθος του το έκαναν δύσκολο να αναπνεύσει. Μόνο το φάντασμά τους έμενε. Οι πεταλούδες ήταν νεκρές, τα φτερά ρους είχαν κοπεί με λεπίδες ξυραφιού, και τα λουλούδια είχαν κατακαεί, πνίγηκαν από τον μαύρο καπνό των τσιγάρων στην τσέπη του. Δεν τα χρειαζόταν πλέον, δεν χρειαζόταν να βάλει φωτιά στα πνευμόνια του για να ακούσει τον βρηγχισμό των κυμάτων στο μυαλό του, γιατί θα την έβρισκε. 

Οι μεταλλικές πύλες σκαρφάλωναν πάνω από το γρασίδι σαν σιδερένια ερπετά, δένοντας τις ουρές τους το ένα γύρω από το άλλο, ετοιμάζοντας τα δόντια τους να φτύσουν δηλητήριο στον Χάρι. Χτυπούσαν με ζωή, προσπαθώντας να τον διώξουν, αλλά τη στιγμή που το τρεμάμενο χέρι του τα άγγιξε, έμειναν ακίνητα. Τα ερπετά ξεκουράστηκαν, και οι ουρές τους δεν ήταν πια ουρές, αλλά σιδερένια κάγκελα. Άνοιξαν με δύναμη, και εκείνος ένιωσε τις λευκές μεταξωτές κορδέλες να τον τραβούν μπροστά. 

Ο ήλιος γυάλιζε στα σπασμένα παράθυρα του θερμοκηπίου, και καθώς πλησίαζε, έρρεε μέσα στα μάτια του, τυφλώνοντάς τον. Σήκωσε το χέρι του, προστατεύοντας τα μάτια του από τις χρυσές ακτίνες, και μετά την είδε. 

Τα μαλλιά της βρίσκονταν στο πρόσωπό της, και είχε σκύψει πάνω από ένα τραπέζι. Τα λεπτοκαμωμένα χέρια της έκοβαν κοτσάνια λουλουδιών, και τα έφτιαχναν σε ένα μπουκέτο. Μικρά κοψίματα ήταν σκορπισμένα στα δάχτυλά της, λες και τα αγκάθια των τριαντάφυλλων είχαν αγαπήσει το άγγιγμά της τόσο πολύ που είχαν κολλήσει πάνω τους τόσο πολύ που τα είχαν πληγώσει. Τα φρύδια της ήταν πλεγμένα μαζί σε συγκέντρωση, και πίεζε τα ροζ χείλη της μαζί καθώς δούλευε. Ο Χάρι αναγνώρισε κάποια από τα λουλούδια: Κυκλάμινα, μη-με-λησμόνεις, Ελένια*, Γιασεμιά, μωβ υάκινθοι και ράσμπερι.  Έμοιαζαν τόσο μελαγχολικά εκεί που ξεκουράζονταν στα χέρια της· έχοντας άγνοια από την πολυτέλεια του να κρατιούνται από αυτήν. Ω, πόσο ζήλευε ο Χάρι τα λουλούδια. Θα έκανε τα πάντα για να νιώσει το απαλό άγγιγμά της ξανά, να έχει τα άκρα των δαχτύλων της να χαϊδεύουν το δέρμα του σαν  τον μαλακό εαρινό άνεμο, ή να έχει τα υπέροχα χέρια της να αγγίζουν το πρόσωπό του. Και τώρα ήταν τόσο κοντά της που μπορούσε σχεδόν να ακούσει τις αναπνοές της μέσα από το γυαλί. 

Daddy Issues ||h.s.(Ελληνική Μετάφραση)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora