Part 3

753 40 0
                                    

                        ·Σήμερα·

     «Με δουλεύεις έτσι; Μου κάνεις πλάκα, “Ψυχωλογία μέσα από το χορό και τα συναισθήματα των χορευτών”; Αυτή είναι ή εργασία μου; Γιατί; Τι τόσο φριχτό σου έχω κάνει και με τημωρείς έτσι;»

είπε η φωνή του αγορού στο τηλέφωνο

«Σε εμένα; Τίποτα. Στον εαυτό σου έχεις κάνει με τους απέσιους βαθμούς σου. Πρέπει να περάσεις την εξεταστική και αυτό είναι ένα πολύ καλό θέμα, είναι το μόνο που σε σώζει»

είπε η φωνή στο ακουστικό του

«Όχι, όχι αυτό είναι κακό, πολύ κακό. Δεν μου αρέσει ο χορός και ειδικά το μπαλέτο. Δεν μπορώ να γράψω για το στριπτίζ; Και αυτό χορός είναι!»

είπε το αγόρι θυμωμένα αλλά και με μια δώσει ειρωνείας στην φωνή του με το τελευταίο του σχόλιο

«Άσε επιτέλους τις ανοησίες Χάρρυ! Έχεις ένα δωρεάν εισιτήριο για μια πολύ καλή παράσταση. Πήγαινε δες την, γράψ’ την  εργασία σου και τελείωνε επιτέλους. Την θέλω έτοιμη μέχρι την άλλη βδομάδα, μην την αργήσεις πάλι. Γειά»

είπε ο άντρας στην απέναντι γραμμή και έκλεισε το τηλέφωνο

«Γαμώτο!»

έβρισε και μπήκε μέσα στο αυτοκίνητο του και έβαλε μπρος για το θέατρο έξαλλος.

     Όταν έφτασε η ουρά ήταν σχεδόν στο τέλος της και ο περισσότερος κόσμος είχε μπει μέσα. Το θέμα όμως ήταν ότι έξω από το θέατρο υπήρχα άπειροι δημοσιογράφοι και φωτογράφοι που περίμεναν να πάρουν μια δήλωση από τους μεγάλους χορευτές. Το θέαμα αυτό έκανε τον Χάρρυ να αηδιάσει. Δεν του άρεσε καθόλου η δημοσιότητα, θεωρούσε ότι όποιος είναι διάσημος δεν έχει προσωπική ζωή και ανήκει στο ευρή κοίνο. Άκομα περισσότερο όμως δεν του άρεσαν οι παπαράτσοι και οι δημοσιογράφοι. Τους θεωρούσε ζώα που ρεζιλεύουν την αξιοπρέπεια για να πλουτίζουν οι άλλοι.

      Ήταν έτοιμος να φύγει, δεν ήθελε καν να πλησιάσει το θέατρο με αυτά που έβλεπε. Σκέφτηκε ότι είχε μυαλό να γράψει κάτι άλλο για την εργασία του, δεν ήταν ανάγκη να δει την παράσταση. Πριν γυρίσει να φύγει όμως κοίταξε για μια τελευταία φορά το εισιτήριο του και μετά το βλέμμα του έπεσε πάνω στην οθόνη πάνω στην είσοδο του θεάτρου που εκείνη την στιγμή άλλαζε εικόνα. Στην οθόνη εμφανίστηκε ο μαύρος κύκνος. Κάτι σε αυτήν την φωτογραφία του τράβηξε την προσοχή. Έκρυβε αυτό το σκοτάδι και την θλίψη που του τραβούσε την περιέργεια να γνωρίσει.

Ghost Of YouWhere stories live. Discover now