Part 31

273 22 0
                                    

                   ·5χρόνια πριν·

       Ήταν τόσο ενθουσιασμένη με την σημερινή νύχτα, σήμερα και για πρώτη φορά θα ερχόταν ο Λούις επίσημα να γνωρίσει τους γονείς της. Είχαν περάσει δύο χρόνια της σχέσης τους και οι γονείς της πίστευαν ότι είχε έρθει ο καιρός να γνωρίσουν το αγόρι που είχε κλέψει το μυαλό και την καρδιά της κόρης τους. Για την ακρίβεια ο πατέρας της ήταν αυτός που ήθελε να τον γνωτίσει, όχι ότι δεν τον ήξεραν ήδη, αλλά της είπαν ότι είχε έρθει ο καιρός να το κάνουν και πιο επίσημο.

    Η αλήθεια ήταν ότι είχε πολύ άγχος για το τι θα γίνει επίσης, ήθελε τόσο πολύ ο Λούις να κάνει καλή εντύπωση στους γονείς της, πράγμα δύσκολο για την μητέρα της φυσικά. Φοβόταν μην γίνει κάτι, μην πει κάτι η μητέρα της που θα νευρίαζε τον Λούι με αποτέλεσμα να της επιτεθεί, πράγμα που θα θύμωνε και τον πατέρα της και θα κατέστρεφε όλη την βραδιά. Αύτος ήταν ο μεγαλύτερος τρόμος της Νεφέλης αυτήν την στιγμή, ήξερε ότι η μητέρα της μπορούσε να μεγάλη ευκολία να βγάλει κάποιον από τα ρούχα του και να τον φτάσει στα άκρα.

     Περίμεναν στο καθιστικό να έρθει ο καλεσμένος τους χωρίς να μιλάνε. Ο πατέρας της καθόταν στην αναπαυτική του πολυθρόνα με ένα ποτήρι ουίσκι στο χέρι που στηριζόταν στο μπράτσο της πολυθρόνας και το κουνούσε με αργές κυκλικές κινήσεις κάνοντας το ποτό να κινείται μέσα σε αυτό σαν να πάλευε με τα τοιχώματα του ποτηριού για να τα σπάσει. Η μητέρα της καθόταν στο πιάνο με τα δάχτυλα της να αγγίζουν τα πλήκτρα κάνοντας τα να βγάζουν τις υπέροχες νότες τους σε μια γλυκιά μελωδία, ήταν πολύ καλή στο πιάνο. Ήταν το όνειρο της άλλωστε να γίνει μουσικός, είχε τρελό ταλέντο στην μουσική και όταν έπαιζε πιάνο μπορούσε να μαγέψει τον οποιοδήποτε με τον τρόπο που έπαιζε, η μουσική ήταν τα πάντα για την Σίλβια όπως ήταν ο χορός για την Νεφέλη. Αλλά παράτησε αυτό το όνειρο της όταν έμεινε έγκυος στην Νεφέλη, ίσως και αυτός να ήταν ο λόγος που η Σίλβια ήταν τόσο αυστηρή μαζί της για το θέμα του χορού, ίσως να μην ήθελε η Νεφέλη να κάνει το ίδιο λάθος με εκείνη και να αφήσει το όνειρο της για κάποιο έρωτα, ίσως να μην ήθελε να γίνουν τα ίδια πράγματα όπως έγιναν για εκείνη και να το μετανιώσει όπως έκανε και η Σίλβια τώρα.

     Η Νεφέλη καθόταν στο παράθυρο και περίμενε να δει το αμάξι του να μπαίνει στην μεγάλη αυλή του σπιτιού της με τόση ανυπομονησία που ούτε καν είχε καταλάβει ότι η μητέρα της είχε σταματήσει να παίζει μουσική και είχε γυρίσει το βλέμμα της προς τα  πάνω της.

Ghost Of YouWhere stories live. Discover now