part 7

406 36 0
                                    

                      ·4χρόνια πριν·

     Το κινητό της χτύπησε για ακόμα μια φορά για σήμερα μα εκείνη δεν είχε την δύναμη να το σηκώσει. Η χτεσινή μέρα έπρεπε να ήταν η καλύτερα μέρα της ζωής της αντί για αυτό όμως μετατράπηκε στο μεγαλύτερο της εφιάλτη. Χώρισε τον άνθρωπο που αγαπούσε περισσότερο στην ζωή της για να αφήσει να κυνηγήσει τα όνειρα του. Ήξερε ότι αν δεν το έκανε αυτός θα έμενε δίπλα της για να μην την χάσει και θα παρατούσε τα όνειρα του, όσο και να τον ήθελε μαζί της όμως δεν μπορούσε να τον αφήσει να το κάνει αυτό ακόμα κι αν ήξερε πολύ καλά μέσα της ότι και αυτή θα έκανε το ίδιο για εκείνον.

    Σαν να μην έφτανε μόνο αυτό, όταν γύρισε σπίτι της άρχισε μεγάλο καβγά με την μητέρα της για το θέμα με τους μπράβους. Αυτό που δεν περίμενε με τίποτα όμως ήταν ότι και ο πατέρας της θα  έπαιρνε το μέρος της μητέρας της. Την πλήγωσαν πολύ αυτά που της είπε, πρώτη φορά της μιλούσε με τόσο άσχημο τρόπο. Της είπε ότι όλες οι επιλογές που είχε κάνει στην ζωή της ήταν λάθος και ότι δεν ήταν ικανοί να αποφασίζει για αυτήν. Ότι είναι ένα κακομαθημένο κοριτσάκι που πάντα παίρνει αυτό που θέλει χωρίς να υπολογίζει τους άλλους δίπλα της.

       Από χθες το βράδυ ήταν κλειδωμένη στο δωμάτιο της και δεν βγήκε όλη μέρα. Ήταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι κάτω από τα παπλώματα και έκλαιγε χωρίς να μπορεί να σταματήσει. Έκλαιγε μέχρι να την πάρει ο ύπνος, ξυπνούσε και άρχιζε πάλι τα κλάματα. Είχε στην αγκαλιά της το λούτρινο αρκουδάκι που της είχε κάνει δώρο ο Λούις, είχε ακόμα την μυρωδιά του πάνω του.

    Το κινητό της ξαναχτύπησε. Έβγαλε το κεφάλι και το ένα της χέρι από τα παπλώματα για να πιάσει το κινητό της που ήταν πάνω στο κομοδίνο. Το σήκωσε και το έβαλε στο αυτί της χωρίς να δει ποιός ήταν.

«Ναι;»

είπε ρουφώντας την μύτη της.

«Επιτέλους Νεφ το σήκωσες! Σε έχω πάρει εκατό τηλέφωνα»

της είπε η φωνή της Μάγια από το τηλέφωνο.

«Το ξέρω. Συγνώμη Μάγια δεν είμαι σε τόσο καλή διάθεση για να μιλήσω σήμερα»

της είπε η Νεφέλη νυσταγμένα.

«Ούτε αυτός ήταν»

της είπε ξερά εκείνη.

«Σε παρακαλώ Μάγια δεν θέλω να το συζητήσω, έκανα ότι νόμιζα καλύτερο για εκείνον. Τον αγαπάω τόσο πολύ και θέλω να κάνει τα όνειρα του πραγματικότητα»

Ghost Of YouWhere stories live. Discover now