Είχε περάσει περίπου μισή ώρα και μετά τον καφέ που της έφτιαξε ο Ζέιν να πιεί για να συνέλθει είχε καταφέρει να του πει όλα όσα έγιναν χωρίς φυσικά να σταματήσει να κλαίει, δεν μπορούσε να ελέγξει τα έντονα συναισθήματα της αυτήν την στιγμή «Νεφέλη σταμάτα να κλαις σε παρακαλώ δεν ήταν δικό σου λάθος που είπες την αλήθεια, απλά του ήρθε ξαφνικό του Αλ και είναι λογικό. Όταν κάποιος αγαπάει τόσο πολύ έναν άνθρωπο μπορεί να κάνει τα πάντα γι’αυτόν και αυτός απλά ένιωσε ότι πρέπει να κάνει κάτι που δεν μπορούσε» της είπε ήρεμος και εκείνη τον κοίταξε στα μάτια, μετά από μια μικρή σιωπή αποφάσισε να του μιλήσει «Ξες τι με πληγώνει περισσότερο; ότι ακόμα και αν παρατούσε την Τζούλιετ για χάρη μου εγώ πάλι δεν θα μπορούσα να είμαι μαζί του» του είπε και εκείνος την κοίταξε ενώνοντας τα φρύδια του απορημένος «Τι εννοείς;» την ρώτησε «Εννοώ ότι δεν θα μπορούσε να είμαι με τον Αλ γιατί ακόμα και τώρα σκέφτομαι τον...» «Λούι» την διέκοψε «Όχι Ζέιν για πρώτη φόρα στην ζωή μου δεν σκέφτομαι τον Λούι, αλλά σκέφτομαι τον Χάρρυ. Δεν μπορώ να τον βγάλω από το μυαλό μου μετά από αυτό που έγινε» του είπε και χαμήλωσε το βλέμμα της «Για τον θεό κάποιος από τους δύο σας πρέπει να μου πει τι έγινε τέλος πάντων. Ο άλλος μου είναι μια εβδομάδα μπαστακωμένος στο σπίτι μου και μου έχει σπάσει τα νεύρα που δεν φύγει, κάθεται και κοιτάει κάτι φωτογραφίες χωρίς να με αφήνει να τις δω, βγαίνει κάθε βράδυ πίνει γίνεται χάλια, πηδάει όποια του κάτσει και μετά ξανά γυρνάει και βυθίζεται στις σκέψεις του και εσύ με παίρνεις τηλέφωνο κλαίγοντας και όταν έρχομαι εδώ σε βλέπω ντίρλα. Τι έγινε τέλος πάντων μεταξύ σας;» την ρώτησε και εκείνη δεν απάντησε στην ερώτηση του «Μάλλον τίποτα Ζέιν. Από ότι μου είπες αυτό που έγινε δεν σήμαινε τίποτα για τον Χάρρυ» είπε και πήγε να πάρει το ποτήρι με το νερό από το τραπεζάκι μπροστά της όταν οι δυνάμεις της την εγκατέλειψαν και το ποτήρι γλίστρησε από τα χέρια της και τους έβρεξε και τους δύο.
Ο Ζέιν πετάχτηκε όρθιος σκουπίζοντας τα νερά από πάνω του και αμέσως έκανε και εκείνη το ίδιο «Θεέ μου χίλια συγγνώμη» του είπε και έκρυψε το στόμα της με τα δυο της χέρια «Δεν πειράζει μόνο η μπλούζα μου βράχηκε μόνο» της είπε και χαμογέλασε «Δώσε μου την μπλούζα σου να την στεγνώσω και θα πάω επάνω να σου φέρω μια του Αλ να φορέσεις» του είπε και άπλωσε το χέρι της και να της δώσει την μπλούζα του.
Στην αρχή ήταν λίγο διστακτικός αλλά στο τέλος έκανε την κίνηση να βγάλει την μπλούζα του. Τα μάτια της Νεφέλης γούρλωσαν και το στόμα της άνοιξε ορθάνοιχτο με το θέαμα του σώματος του, δεν τον περίμενε να ήταν τόσο γυμνασμένος και τα τατουάζ πάνω στο σώμα του έδεναν τόσο όμορφα, όμως εκείνη αμέσως ταρακούνησε το κεφάλι της για να συνέλθει από το θέαμα που είδε.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ghost Of You
RomantizmΟ καθένας μας στην ζωή του ψάχνει να βρει κάτι, κάτι που να τον γεμίζει, κάτι που να δίνει στην ζωή του νόημα, την δύναμη να συνεχίσει να ζει, τον λόγο για να αναπνέει και να πολεμάει να πετύχει το αδύνατο. Ο καθένας όμως ψάχνει και κάτι διαφορετικό...