·7χρόνια πριν·
Παραμονή Χριστουγέννων. Γιορτινή ατμόσφαιρα σε όλοι την πόλη, φώτα και πολύχρωμα στολίδια παντού σε δρόμους και στις βιτρίνες. Οι φωνές και τα γέλια των ανθρώπων γύρω της έκαναν την ψυχή της να γεμίζει με χαρά.
Ήταν καθισμένη κάτω από το μεγάλο χριστουγεννιάτικο δέντρο στο εμπορικό κέντρο της πόλης και έπινε την ζεστή της σοκολάτα αγκαλιά με το αγαπημένο της ημερολόγιο. Είχαν περάσει πια μήνες από τότε που ήρθε να μείνει εδώ και είχε προσαρμοστεί τελείως, πίστευε ότι η Αγγλία ήταν η χώρα που ταίριαζε στην προσωπικότητα της περισσότερο από κάθε άλλη χώρα του είχε ζήσει.
Το ίδιο καλά τα πήγαινε και στο σχολείο. Είχε καταφέρει να κάνει κάποιες παρέες που την βοήθησαν απίστευτα στο να προσαρμοστεί και να ανοιχτεί με τον κόσμο γύρω της, σε αυτό φυσικά την είχε βοηθήσει περισσότερο η φιλη της η Μάγια. Δέθηκαν αμέσως αυτές οι δύο κοπέλες από την πρώτη μέρα που έκατσαν στο ίδιο θρανίο. Αν και ήταν τόσο διαφορετικές ήταν αχώριστες. Αυτήν περίμενε και τώρα. Καθόταν με τα πόδια της μαζεμένα μπροστά της και πάνω στα γόνατα της στήριζε το ημερολόγιο της καθώς έβαζε τις σκέψεις της σε μια τάξη για να μπορεί να γράψει. Με το πίσω μέρος του στύλους της πήγε να ξύσει το κεφάλι της μα το χοντρό μπορντό σκουφάκι της με της άσπρες γραμμές και τα ζωγραφισμένα ελαφάκια την εμπόδιζαν. Σήκωσε το χέρι της και έπιασε την άσπρη φούντα από το σκουφάκι και το έστρωσε καλύτερα πάνω στο κεφάλι της.
Αμέσως μετά το χέρι της έπιασαν τα ακουστικά που κρεμόντουσαν από τον λαιμό της και τα τοποθέτησε στα αυτιά της. Έπιασε το κινητό στα χέρια της και πάτησε το play. Η μουσική την έκανε να αποκοπεί από την δυνατή φασαρία του εμπορικού και να χαθεί στην μαγεία της κλασικής μουσικής και τον ήχο του βιολιού.
Ο στυλός έπεσε πάνω στο χαρτί και το χέρι της και άρχισε να ζωγραφίζει τα καληγραφηκά της γράμματα.
«Αγαπήτο ημερολόγιο...
Η ζωή μου εδώ είναι πιο εύκολη από ότι νόμιζα θα μπορούσε να είναι. Ζω μόνο λίγους μήνες σε αυτήν την πόλη και ήδη νιώθω σαν να είναι το σπίτι μου. Και ξες πόσο δύσκολο είναι για μένα να προσαρμοστώ σε μια νέα πόλη. Δεν έχω νιώσει πότε τόσο όμορφα στην ζωή μου.
Έκανα φίλους εδώ, κολλητούς φίλους όπως την Μάγια που με βοήθησε τόσο πολύ στο να γνωρίσω κόσμο και να γίνω κοινωνική με τους γύρω μου.
YOU ARE READING
Ghost Of You
RomanceΟ καθένας μας στην ζωή του ψάχνει να βρει κάτι, κάτι που να τον γεμίζει, κάτι που να δίνει στην ζωή του νόημα, την δύναμη να συνεχίσει να ζει, τον λόγο για να αναπνέει και να πολεμάει να πετύχει το αδύνατο. Ο καθένας όμως ψάχνει και κάτι διαφορετικό...