Part 10

392 29 0
                                    

               ·7χρόνια πριν·

     Πρώτη μέρα στο λύκειο, τόσο πιο τρομακτική μπορεί να είναι αυτή η μέρα για μια νεαρή κοπέλα που έρχεται για πρώτη φορά σε ένα σχολείο σε αυτήν την πόλη;

     Η Νεφέλη από μωρό είχε μάθει στις αλλαγές, λόγο της δουλειάς του πατέρα της σαν στρατηγός ταξίδευε σε πολλές χώρες και πόλεις και αυτή με την μητέρα της πάντα ήταν αναγκασμένες να τον ακολουθούν παντού, μα πλέον αυτή η αλλαγή ήταν μόνιμη και αυτό το μέρος θα ήταν το σπίτι της για μια ζωή.

      Πολλούς ανθρώπους τους φοβίζουν οι αλλαγές αλλά αυτό που φόβιζε την Νεφέλη είναι το μόνιμο, δεν ήξερε να προσαρμόζεται και ποτέ δεν είχε καλή επαφή με τους ανθρώπους γύρω της. Δεν ήταν κοινωνική και δεν έκανε εύκολα φίλους, ήταν πολύ κλειστεί και εμπιστευόταν δύσκολα τους άλλους, ίσως αυτό ήταν επειδή δεν ήθελε να ανοιχτεί σε κάποιον και να τον χάσει την επόμενη φορά που θα έπρεπε να φύγει, ίσως δεν ήταν καλή στους αποχαιρετισμούς και αυτό την κρατούσε πίσω.

     Όταν μπήκε στο προαύλιο του λυκείου και είδε τον κόσμο μπροστά της ένιωσε σαν να απειλείται. Ο θόρυβος από τις φωνές των παιδιών, οι αγκαλιές και οι μεγάλες παρέες την έκαναν να φοβάται ακόμα και την σκιά της.

     Από μωρό είχε ζήσει σε πολλές πόλεις και είχε μάθει διάφορες Ευρωπαϊκές κουλτούρες, Γαλλική, Ιταλική, Γερμανική, Ελληνική. Όμως τα εφηβικά της χρόνια τα πέρασε σε μια χώρα κρύα και ήσυχη, στην Νορβηγία. Ο χαρακτήρας που είχε υιοθετήσει ήταν ήσυχος, ψυχρός και ίσως λίγο καταθλιπτικός. Το ζεστό κλίμα εδώ την έκανε να νιώθει πολύ περίεργα, σαν να έμπαινε μέσα σε μια ζούγκλα και έπρεπε να επιβιώσει με τα θυρία.

     Το βλέμμα της εντόπισε ένα ήσυχο μέρος κάτω από ένα δέντρο της αυλής και αποφάσισε να πάει προς τα εκεί. Κρατούσε στο χέρι της την μόνη της συντροφιά, τον μόνο της φίλο, το ημερολόγιο της. Τα βήματα της σταθερά και γοργά, περνούσε τον κόσμο γύρω της χωρίς να την νοιάζουν τα αδιάκριτα βλέμματα ή τα σχόλια από κάποια άτομα για το άτομο της. Δεν είχε σκοπό να δώσει σημασία. Τρία χρόνια είναι μόνο σκέφτηκε θα περάσουν γρήγορα όπως πέρασαν και τα προηγούμενα. Όμως πραγματικά δεν ήξερε τι την περίμενε και τι θα ζούσε μέσα σε αυτα τα τρία χρόνια.

     Είχε φτάσει σχεδόν στο δέντρο όταν ένα αγόρι έπεσε επάνω της με φορά προσπαθώντας να κάνει κεφαλιά σε μια μπάλα ποδοσφαίρου. Το δυνατό του σώμα και η τρελή φορά που είχε χτύπησαν την Νεφέλη με αποτέλεσμα να την ρίξουν κάτω στο έδαφος σκορπίζοντας τα πράγματα της παντού.

Ghost Of YouWhere stories live. Discover now