Περπατούσαν για λίγη ώρα στους μεγάλους δρόμους του Λονδίνο χωρίς να μιλάνε. Το βλέμμα του έπεφτε πότε πότε πάνω στο κορίτσι που είχε δίπλα του χωρίς όμως να της λέει κάτι, πίσω απο τις καστανές του τούφες το βλέμμα του γινόταν πονηρό και στο μυαλό του έμπαιναν βρώμικες σκέψεις καθώς θυμώταν εκείνο το βράδυ στο μπαρ που την είδε να χορεύει τόσο προκλητικά και τόσο τολμηρά, εκείνη η γυναίκα δεν είχε καμία σχέση με το γλυκό κορίτσι που ήταν τώρα δίπλα του.
Δαγκώσε τα χείλη του καθώς στο οπτικό του πεδίο εμφανίστηκε το σημάδι που εκείνος είχε δημιουργίσει στο λαιμό της. Το έντονο βλέμμα του είχε γίνει αντιληπτό απο εκείνη και αμέσως μαζεύτηκε κρύβοντας το σημάδι πίσω απο τις τούφές των μαλλιών της που έπεφταν ελεύθερες από τον ελαφρή της κότσο.
Το αχνό του γέλιο την έκανε να μαζευτεί περισσότερο καθώς το βλέμμα της έπεσε πάνω στο δικό του, ο φόβος ήταν ζωγραφισμένος πάνω στα χείλη της που τρεμόπαιζαν μισάνοιχτα καθώς βαριές ανάσες έβγαιναν από αυτά.
«Φτάσαμε»
της είπε και εκείνη γύρισε από την άλλη για να δει την είσοδο ενός μεγάλου πολυτελές ξενοδοχείου και αμέσως γύρισε προς την μεριά του και τον κοίταξε με ορθάνοιχτο στόμα και μάτια. Ο Χάρρυ δεν άντεξε όταν είδε την έκφραση της και ξέσπασε σε δυνατά γέλια.
«Πλάκα σου κάνω. Απλά ήθελα να δω την έκφραση σου και πραγματικά άξιζε τον κόπο»
της είπε γελώντας ακόμα.
Μετά από δύο ακόμα στενά που περάσανε την κόιταξε χαμογελώντας.
«Τώρα φτάσαμε»
της είπε και σταμάτησε μπροστά από μια μικρή καφετέρια ανοίγοντας την πόρτα για να περάσει εκείνη. Από τα χείλη της βγήκε ένας βαθύς αναστεναγμός καθώς δεν ήταν και τόσο σίγουρη για το αν ήθελε να μπει μέσα στο μαγαζί. Πήρε μια απόφαση γρήγορα και έκανε το βήμα μπροστά μπαίνοντας στην μικρή καφετέρια.
Το βλέμμα της ταξίδεψε σε όλο τον χώρο. Ήταν μια κλασική μικρή καφετέρια Αμερικάνικου στυλ, είχε μια σειρά σαλόνακια δίπλα στο παράθυρο το ένα πίσω από το άλλο και απέναντι ο πάγκος οπού είχε το ταμείο και ψηλές καρέκλες για να κάτσεις. Πίσω από τον πάγκο κρυβόταν και η κουζίνα. Το μαγαζί την άδειο κάτι που έκανε την Νεφέλη πιο ανήσυχη.
Η πόρτα πίσω της έκλεισε και ένιωσε την καυτή του ανάσα πάνω στο σβέρκο της και το σώμα του να κολλάει πάνω στην πλάτη της, αμέσως πετάχτηκε κάνοντας ένα βήμα μπροστά. Γύρισε και τον κοίταξε καθώς τα μάτια της τρελόπαιζαν από τον φόβο που ένιωθε και δεν μπορούσε να ελέγξει.
YOU ARE READING
Ghost Of You
RomanceΟ καθένας μας στην ζωή του ψάχνει να βρει κάτι, κάτι που να τον γεμίζει, κάτι που να δίνει στην ζωή του νόημα, την δύναμη να συνεχίσει να ζει, τον λόγο για να αναπνέει και να πολεμάει να πετύχει το αδύνατο. Ο καθένας όμως ψάχνει και κάτι διαφορετικό...