Η ώρα είχε πάει σχεδόν μία όταν ο Χάρρυ περπάτησε ως την είσοδο του κλαμπ πετώντας το τσιγάρο του στο πάτωμα. Σήκωσε το βλέμμα του κοιτώντας τον Τόμμυ με το κλασσικό πλάγιο χαμόγελο στα χείλη «Γειά Τομ» «Πάλι εδώ Χάρρυ;» τον ρώτησε εκείνος σταυρώνοντας τα χέρια του στο στήθος τον κοίταξε με το πλατί του χαμόγελο «Αφού το ξες ότι δεν μπορώ να κάνω χωρίς εσένα» του είπε γεμάτος ειρωνεία σηκώνοντας τους ώμους του.
Ο Τόμμυ τον κοίταξε για λίγο υψώνοντας τα φρύδια του αλλά μετά έκανε στο πλάι για να τον αφήσει να περάσει μέσα. Όταν όμως εκείνος πέρασε από δίπλα του τον έπιασε από το μπράτσο για να τον σταματήσει «Δεν θέλω φασαρίες Χάρρυ» τον προειδοποίησε και ο Χάρρυ τον κοίταξε πληγωμένος «Εγώ; Φασαρίες; Με πληρώνεις Τομ» του είπε λες και είναι έτοιμος να κλάψει και αμέσως μετά τραβάει το χέρι του μπαίνοντας μέσα στο κλαμπ.Η Νεφέλη καθόταν στο μπαρ μαζί με τον Λίαμ, το ραντεβού του της είχε κανονίσει ο Ντάντυ για απόψε.
Ήταν ψηλός, με αρκετά γυμνασμένο σώμα, φαρδιές πλάτες και καλογραμομένα μπράτσα. Το πρόσωπο του είχε όμορφες ελαφριές γωνίες και ήταν αξύριστος κάνοντας τον να δείχνει μεγαλύτερος από την ηλικία του. Ήταν καστανός, τα μάτια του είχαν αμυγδαλοτό σχήμα και ζεστό καστανό χρώμα. Φορούσε ένα στενό μαύρο τζιν με ένα απλό μαύρο μπλουζάκι και το μαύρο δερμάτινο μπουφάν του με άσπρα αθλητικά.
Ήταν πολύ όμορφος νεαρός και δεν ήταν τόσο κακός όσο τον είχε περιγράψει ο Ντάντυ, αντίθετος έκανε στην Νεφέλη να γελάει συνέχεια και την έκανε να ξεχάσει για λίγο τα προβλήματα της. «Λοιπόν δεν μου είπες, πως έμπλεξες εσύ εδώ μέσα;» την ρώτησε και πήρε μια τζούρα από το τσιγάρο του. Την στιγμή που την ρώτησε η Νεφέλη έπινε μια γουλιά από το ποτό της με αποτέλεσμα να πνίγει από το μικρό γελάκι που ξέφυγε από τα χείλη της «Μεγάλη ιστορία» του είπε σκουπίζοντας τα χείλη της με την εξωτερική πλευρά της παλάμης της.
Ο Λίαμ σήκωσε αδιάφορα τα χέρια του στον αέρα και γέρνοντας το κεφάλι του στο πλάι της χαμογέλασε «Έχουμε όλο το βράδυ μπροστά μας» της είπε και τα μάτια του συνάντησαν τα δικά της «Στα αλήθεια δεν θες να ξέρεις» του είπε και έσκυψε το κεφάλι της στο τραπέζι όπου βρισκόταν το ποτό της «Και όμως» της είπε δυνατά για να ακουστεί η φωνή του πάνω από την δυνατή μουσική. Το βλέμμα της Νεφέλης δεν σηκώθηκε να τον κοιτάξει κάτι που έκανε τον Λίαμ να καταλάβει ότι δεν θα του έλεγε τίποτα. Πήρε μια βαθιά ανάσα και ήπιε μια γουλιά από το ποτό του «Κοίτα Νεφ ξέρω πως είναι η νύχτα, καλός ή κακός έχω μπλέξει σε αυτήν λόγο του πατέρα μου. Δεν είχα επιλογή, την πήραν για μένα πριν καν γεννηθώ. Εσύ όμως δεν είσαι για αυτά, έχεις μπλέξει σε μεγάλο κίνδυνο μικρή μου και δεν κολλάς εδώ, φαίνεσαι τόσο γλυκιά και αθώα» της είπε με φωνή γεμάτη ειλικρίνεια, κάτι που έκανε την Νεφέλη να τον κοιτάξει με τρεμάμενα μάτια και μισάνοιχτο στόμα.
Ο Λίαμ έσκυψε το κεφάλι του και ένα θλιμμένο γελάκι γλίστρησε από τα χείλη του «Ξέρω τι λένε για μένα, τι κακιά φήμη έχω στο κύκλο μου Νεφ, αλλά δεν είμαι έτσι. Απλά έχασα πολλά με το να είμαι καλός και έχω αρχίσει να το αποφεύγω» της είπε πίνοντας ακόμα μια γουλιά από το βαρύ ουίσκι που είχε στο ποτήρι του «Όλοι έχουμε περάσει πολλά Λίαμ» του είπε χαμηλόφωνα και με αργή κίνηση έκλεισε το χέρι του μέσα στο δικό της πάνω στο τραπέζι τους. Το βλέμμα του σηκώθηκε ξανά και είδε το όμορφο χαμόγελο στα χείλη της που τον έκαναν να γελάσει «Είσαι σαν και εκείνη, τόσο αθώα, τόσο όμορφη» είπε και έκλεισε τα μάτια του σφιχτά με πόνο «Σε παρακαλώ Νεφ φύγε, φύγε από εδώ μέσα» της είπε μόλις άνοιξε ξανά τα μάτια του.
Το βλέμμα του την έκανε να χάσει το χαμόγελο που είχε στα χείλη της, τα λόγια του ήταν αληθινά, το ίδιο και ο φόβος του για εκείνη. Η Νεφέλη απέφευγε να αντικρίσει τα ματιού που Λίαμ και παίρνοντας μια βαθιά ανάσα γύρισε το κεφάλι προς το μέρος που βρισκόντουσαν οι απαγορευμένες σκάλες «Δεν είναι τόσο εύκολο» του είπε με το βλέμμα της καρφωμένο στο ίδιο σημείο. Ο Λίαμ ακολούθησε με το βλέμμα του τον προορισμό που διέγραφαν τα δικά της μάτια και είδε τον μέρος που κοιτούσε η κοπέλα με φόβο κρυμμένο στα μάτια «Για το Θεό Νεφ πες μου ότι δεν είσαι μπλεγμένη σε αυτήν την ανοησία» της είπε πιάνοντας εκείνος με την σειρά του το χέρι της και τα μάτια της άνοιξαν ορθάνοιχτα «Υποτίθεται ότι δεν πρέπει να μιλάω σε κανέναν για αυτό το θέμα Λίαμ» του είπε τρομαγμένη «Αν μάθει ο Ντάντυ ότι το ξες θα έχω μπλεξίματα» του είπε και τράβηξε το χέρι της από το δικό του «Να πάρει Νεφέλη μπορώ να σε βοηθήσω» της είπε και την έπιασε από τα μπράτσα για να την κάνει να μείνει κοντά του «Όχι, όχι δεν θέλω να σε μπλέξω σε αυτό. Ορκισου μου ότι δεν θα μιλήσεις Λίαμ σε παρακαλώ» τον παρακάλεσε «Νεφέλη που έχεις μπλέξει!» της είπε και την χάιδεψε στο πρόσωπο με την εξωτερική πλευρά της παλάμης του «Ορκισου Λίαμ» του ψέλλισε «Ελπίζω να ξες τι κάνεις Νεφ. Στο ορκίζομαι» της είπε και εκείνη τον έσφιξε στην αγκαλιά της γεμάτη ευγνωμοσύνη.
أنت تقرأ
Ghost Of You
عاطفيةΟ καθένας μας στην ζωή του ψάχνει να βρει κάτι, κάτι που να τον γεμίζει, κάτι που να δίνει στην ζωή του νόημα, την δύναμη να συνεχίσει να ζει, τον λόγο για να αναπνέει και να πολεμάει να πετύχει το αδύνατο. Ο καθένας όμως ψάχνει και κάτι διαφορετικό...