Οι μέρες περνούσαν και όλα είχαν έρθει σε μία σειρά στην ζωή της Νεφέλης. Η υγεία της δεν διάτρεχε κανέναν κίνδυνο πια και ο Χάρρυ την είχε βάλει ήδη σε κάποιο πρόγραμμα διατροφής έτσι ώστε να μπορέσει να αναπληρώσει το βάρος και την δύναμη που έχασε.
Η σχολή στην οποία δούλευε της είχε δώσει ακόμα δύο εβδομάδες αναρρωτική και έτσι είχε άπλετο χρόνο για τον εαυτό της. Το μόνο που έχασε ήταν η θέση της στο θέατρο, είχε χάσει πολύ χρόνο από τις πρόβες και θεώρησαν ότι δεν ήταν ικανή για να πάρει μέρος στην παράσταση, αλλά αυτό δεν την ενόχλησε ιδιαίτερα. Ένιωθε χαρούμενη που επιτέλους είχε χρόνο για τον εαυτό της, να κάνει και αλλά πράγματα που αγαπούσε εκτός από τον χορό.
Ήταν καθισμένη σε ένα μικρό γραφικό καφέ στο κέντρο του Λονδίνου πίνοντας της ζέστη της γλυκιά σοκολάτα και γράφοντας μετά από παρά πολλά χρόνια στο αγαπημένο της ημερολόγιο."Αγαπητό...
Έχουν περάσει χρόνια από την τελευταία φορά που έκατσα να γράψω για αυτά που μου συμβαίνουν. Έχουν περάσει τέσσερα χρόνια από την τελευταία φορά.
Μετά τον θάνατο του Λούι άλλαξα πολλές συνήθειες που μου τον θύμιζαν και εσύ ήσουν μία από αυτές, και αυτό γιατί σου έγραφα συνέχεια για εκείνον.
Ξεφύλλισα τα τελευταία λόγια που σου είχα γράψει και ήταν ακριβώς πριν το ατύχημα, λίγο πριν με πάρει ο ύπνος και δω εκείνον τον φριχτό εφιάλτη. Ήμουν τόσο ευτυχισμένη που έφευγα μαζί του μακριά από όλους και από όλα. Ακόμη και τώρα θα έδινα τα πάντα για να ξανά γύριζα πίσω σε εκείνη την νύχτα.
Τα πράγματα στην ζωή μου έχουν αλλάξει ριζικά αυτά τα χρόνια, τίποτα δεν είναι το ίδιο, όμως είμαι επιτέλους χαρούμενη μετά από τόσο καιρό. Γελάω, νιώθω, ερωτεύομαι και αυτό είναι κάτι που με κάνεις να αισθάνομαι ζωντανή.
Ο Χάρρυ δεν συγκρίνεται με τον Λούι, δεν έχουν τίποτα κοινό οι δυο τους κι όμως με έχουν κάνει να τους ερωτευτώ με το ίδιο πάθος και ένταση. Αυτό που με τρομάζει είναι ότι με τον Χάρρυ όλα έχουν γίνει τόσο γρήγορα που φοβάμαι ότι όλα θα τελειώσουν πολύ σύντομα. Αποφάσισα να αφεθώ σε όλα αυτά που νιώθω για εκείνον όμως ακόμα φοβάμαι, δεν ξέρω αν μπορώ να τον εμπιστευτώ. Παίρνω το ρίσκο μαζί του, όμως από την άλλη αυτό δεν είναι ο έρωτας; Να ρισκάρεις για να κερδίσεις αυτό που αγαπάς;
Ο κρύος έχει αρχίσει για τα καλά και ο Δεκέμβριος μας δείχνει το άσχημο πρόσωπο που. Βρέχει σχεδόν κάθε μέρα ασταμάτητα και οι δρόμοι είναι συχνά κλειστεί. Αυτό με κάνει να ανησυχώ για το ταξίδι που έχω κανονίσει σε λίγες μέρες για το Doncaster. Αποφάσισα να κάνω έκπληξη στην Μαγιά και να πάω στην έκθεση που ετοιμάζει τόσο καιρό. Έχω πάρει και εισιτήριο για τον Χάρρυ, όμως δεν του το έχω πει ακόμα...."
YOU ARE READING
Ghost Of You
RomanceΟ καθένας μας στην ζωή του ψάχνει να βρει κάτι, κάτι που να τον γεμίζει, κάτι που να δίνει στην ζωή του νόημα, την δύναμη να συνεχίσει να ζει, τον λόγο για να αναπνέει και να πολεμάει να πετύχει το αδύνατο. Ο καθένας όμως ψάχνει και κάτι διαφορετικό...