Part 6

248 32 0
                                    

      Λίγα στενά πριν από το σπίτι της άκουσε κάτι που την έκανε να γυρίσει.  Άκουσε την φωνή μιας γυναίκα.

«ΒΟΉΘΕΙΑ! ΑΣ ΜΑΣ ΒΟΗΘΉΣΕΙ ΚΆΠΟΙΟΣ!»

άκουσε τις κραυγές της γυναίκας και έτρεξε προς το μέρος που άκουγε τις φωνές. Έστρυψε στο επόμενο στενό και μπροστά στα μάτια της εμφανίστηκε ένα αμάξι που είχε συγκρουσθεί πάνω σε ένα τοίχο. Ήταν πραγματικά διαλυμένο, η μπροστινή μεριά είχε σχεδόν διπλωθεί από την ταχύτητα πάνω στον τοίχο και οι πόρτες είχαν διπλώσει σαν αρκοντεόν. Η κοπέλα μόλις είδε την Νεφέλη έτρεξε προς το μέρος της και την έπιασε από τα μπράτσα με όλη της την δύναμη.

«Σε παρακαλώ το αγόρι μου είναι ακόμα μες το αμάξι, δεν μπορώ να βρω τον σφιγμό του, βοήθησε με σε παρακαλώ»

της είπε η κοπέλα κλαίγοντας και αμέσως και οι δύο έτρεξαν προς το αυτοκίνητο. Η Νεφέλη τρέχοντας πέταξε την τσάντα της και έβαλε το παλτό της πετώντας το και αυτό στο πάτωμα. Γύρισε στην κοπέλα και της είπε.

«Κάλεσε ασφαινοφόρο»

με αυτα της τα λόγια η κοπέλα έβγαλε τρελαμένη το κινητό της από την τσέπη της και προσπαθούσε να πατήσει τα κουμπιά για να πάρει τηλέφωνο.

      Πήγε προς την μεριά του οδηγού και κοίταξε το αγόρι του ήταν αναίσθητο μέσα. Είχε χτυπήσει δυνατά το κεφάλι του και αίμα έτρεχαν σε όλο του το πρόσωπο. Έπιασε απαλά το λαιμό του για να βρει τον σφυγμό του, ήταν πολύ αδύναμος, δεν υπήρχε πολύς χρόνος ακόμα. Η κοπέλα έτρεξε προς το μέρους τους.

«Έρχονται»

της είπε και δάκρυα άρχισαν να τρέχουν ξανά από τα μάτια της καθώς είδε το αγόρι της μες τα αίματα.

«Εντάξει, τώρα βοήθησε με να τον βγάλουμε έξω από το αμάξι»

της είπε και έβαλε προσεχτικά το χέρια της γύρω του πιάνοντας τον κάτω από τις μασχάλες για να μπορέσει να τον τραβήξει. Καθώς όμως έπιασε τα πνεύμα του αίματα γέμισαν τα χέρια της. Στο μυαλό της ήρθε η εικόνα εκείνης της μέρας.

«Λούι αιμοραγείς»

αυτή η φράση πλημμύρισε το μυαλό της καθώς την άκουγε ξανά και ξανά κάθε φορά και πιο δυνατα στα αυτιά της. Πάγωσε για λίγο όμως τα κλάματα της κοπέλας την έκανα να ξυπνήσει. Έσφιξε ξανά τα χέρια της και τον τράβηξε με όλη της την δύναμη έξω από το αμάξι από το παράθυρο. Η κοπέλα κρατούσε την Νεφέλη από πίσω για να αντέξει το βάρος του αγοριού της και τον τράβηξαν λίγα μέτρα μακρυά. Τα μάτια της Νεφέλης πήγαν προς το αμάξι και είδε την βενζίνη που έτρεχε. Τα μάτια της γούρλωσαν και επιτάχυνε τα βήματα της προς τα πίσω φωνάζοντας στην κοπέλα.

«Γρήγορα πίσω! Γρήγορα!»

μια μικρή έκρηξη τους έκανε να πεταχτούν προς τα πίσω και να πέσουν στο έδαφος. Το αμάξι τυλίχτηκε στης φλόγες και ο ήχος από την σειρήνα του ασθενοφόρου έκανε την Νεφέλη να ηρεμήσει και έκλεισε τα μάτια της. 

Ghost Of YouWhere stories live. Discover now