Ήταν μια νύχτα πολύ περίεργη για τον Ζέιν, είχε καταφέρει να τελειώσει σχεδόν τα πάντα για την ετοιμασία του καινούριου του μαγαζιού και είχε βγει για να το γιορτάσει με κάτι φίλους του.
Όταν έφτασε στο διαμέρισμα του πήγε να βάλει το κλειδί στην πόρτα όταν συνειδητοποίησε ότι η πόρτα είναι ανοιχτή. Μπήκε μέσα σιγά σιγά, πάτησε τον διακόπτη και το φως στο δωμάτιο άνοιξε.
Το θέαμα του διαμερίσματος τον έκανε να τρομάξει. Τα πάντα ήταν πεταμένα στο πάτωμα και τα σεντόνια από το κρεβάτι άνω κάτω. Τα Ντουλάπια στην κουζίνα ανοιχτά και τα πάντα που είχαν μέσα τώρα σπασμένα και πεταμένα στο πάτωμα.
Ήταν έτοιμος να πάρει την αστυνομία όταν είδε τον Χάρρυ πεσμένο στο πάτωμα πίσω από το κρεβάτι. Έκλεισε την πόρτα πίσω του και έτρεξε προς το μέρος του τρομαγμένος «Χάρρυ!» του φώναξε και τον σήκωσε για να μπορεί να τον δει καλύτερα.
Τα μάτια του άνοιξαν σιγά σιγά ζαλισμένος και κοίταξε τον Ζέιν ενώνοντας τα φρύδια του «Σε χτύπησαν; Είσαι καλά;» τον ρώτησε πανικόβλητος και Χάρρυ τον κοίταξε στα μάτια πιάνοντας τον από τον ωμό για να μπορέσει να κρατηθεί όρθιος «Γιατί Ζέιν; Μου έδωσες μια υπόσχεση τότε και δεν την κράτησες. Είπες ότι θα με προστατεύεις ότι δεν θα αφήσεις κανέναν να με πληγώσει» του είπε και ο Ζέιν κοίταζε σαν χαμένος «Την άφησα, άφησα τον εαυτό μου να νιώσει και εκείνη με πρόδωσε όπως και την άλλη, όπως και κάθε άλλη» του είπε και η φωνή του έσβηνε.
Ο Ζέιν μύρισε την ανάσα του Χάρρυ που βρώμαγε αλκοόλ από μακριά και τα λόγια του τον έκαναν να καταλαβαίνει σιγά σιγά «Εσύ το έκανες έτσι το σπίτι;» τον ρώτησε ψεφυσώντας «Τι έγινε Χάρρυ;» του είπε και πέρασε το χέρι του Χάρρυ γύρω από το σβέρκο του για να μπορέσει να τον σηκώσει και να τον βάλει πάνω στο κρεβάτι.
Έκατσαν και οι δύο μαζί στην άκρη του κρεβατιού και ο Χάρρυ έπεσε πάνω του ζαλισμένος «Επέλεξε αυτόν. Ποιον; Αυτόν! του τον γνώρισε σήμερα. Και εγώ ήμουν έτοιμος να της πω τα πάντα για μένα. Να της πω πράγματα που δεν έχω πει ούτε σε εσένα» του είπε και προσπάθησε να βγάλει κάτι από την τσέπη του τζιν του. Μετά από μεγάλη προσπάθεια κατάφερε να βγάλει τις φωτογραφίες από το μηχάνημα του είχε βγάλει μαζί με την Νεφέλη.
Καθόταν και τις κοιτούσε για λίγο όταν ο Ζέιν τον πλησίασε ξανά με ένα τσιγάρο στα χείλη του «Τι έγινε Χάρρυ;» τον ξανά ρώτησε ήρεμα και το βλέμμα του Χάρρυ έπεσε πάνω του και τον κοιτούσε με ένα περίεργο θυμό «Έγινε ότι ξέχασα την υπόσχεση μου μαζί της Ζέιν και την άφησα να έρθει πολύ κάντο και για ακόμα μια φορά κάηκα αλλά αυτό ήταν» είπε και έσκισε τις φωτογραφίες «Καιρός να γυρίσει πίσω ο παλιός Χάρρυ» του είπε και άφησε τον εαυτό του να πέσει στο κρεβάτι.
Μέχρι να βγάλει τον καπνό από το στόμα του και να γυρίσει να τον κοιτάξει εκείνος κοιμόταν «Τέλεια!» είπε ο Ζέιν τρίβωντας με το χέρι του το μέτωπο του «Και μου κατέστρεψε το σπίτι λες και δεν έχει δικό του και δεν μου είπε τι έγινε» είπε νευριασμένος και πήρε μια τζούρα από το τσιγάρο του.
YOU ARE READING
Ghost Of You
RomanceΟ καθένας μας στην ζωή του ψάχνει να βρει κάτι, κάτι που να τον γεμίζει, κάτι που να δίνει στην ζωή του νόημα, την δύναμη να συνεχίσει να ζει, τον λόγο για να αναπνέει και να πολεμάει να πετύχει το αδύνατο. Ο καθένας όμως ψάχνει και κάτι διαφορετικό...