12

264 32 1
                                    

Hana pov

Ting!

Satu mesej mematikan lamunan ku . aku mencapai phone ku . GOSH !

WhatsApp site~

Mingyu❤
Hi ! Saya ni mingyu .

------------------------------------------------------

Mingyu❤
Is online

Hi ! Saya ni mingyu .

Hi too , mana awak dapat num saya ?

Dapat dari harin

Ouw....

Rumah awak kat mana ? Nak saya jemput awak tak ?

Kwencana , saya boleh suruh oppa saya hantar ;')

Ouw...awak tau tak tema malam ni ?

Tak tau pula , apa aeh ?

Tema merah . kalau boleh pakai gaun lah

Hahahaha...melawak apa siak ? Baru official cpl , tak nak lah saya . saya nak pakai baju biasa je

Isy ! Baru nak kenakan awk

Hahahaha....alololo

Ok lah awak , saya nak tolong seungkwan jaga kat depan tuh . bye !

Ok bye !

(Seen)

------------------------------------------------------

Wahhhh....cant waitlah malam ni .

Tok! Tok! Tok!

Aku memandang ke arah pintu . "sape tuh ?!" laung ku dari dalam bilik . "oppa ni , boleh oppa masuk ?" soal  oppa . "masuk lah" kata ku . oppa masuk lalu menutup pintu .

"Happy semacam je , ada pape yg oppa tak tau ?" soal oppa . "tak de lah oppa , tadikan , mingyu chat hana dulu . mana tak happynya kan ?!" kata ku lalu memeluk phone .

Jimin mengusap lembut kepala ku . aku senyum ke arah jimin . "oppa , malam ni ada party lah . boleh tak oppa hantar jemput hana ?" soal ku dengan muka comel .

"Hantar tu boleh , kalau balik oppa tak pasti . oppa sebok senanyer . kalau ada pape nnti oppa call . jam berpa balik ?"

"Tak pasti juga . nnti hana call oppa . ok ?" kata ku dengan muka comel . "ok...kalau oppa sebok time tu , suruh harin ke ... MINGYU ke send hana balik..." jimin menjongket-jongket kening nya .

End pov

🔼🔼🔼

"

Nak pakai yg mana aeh ?" soal hana sendiri . dia membelek-belek baju yg berada di almari tu . "mesti dorang nak sambut kat luar je , sebab tu ajak pegi han river . So..." hana keluarkan sweater oversize dri almarinya .

Happy Birthday || 민규 [svt] ✅Where stories live. Discover now