24

134 15 6
                                    

"Yeah ! Kita menang !" Jerit seungwoo sambil peluk minyong . Tak lama kemudian , dia leraikan pelukan tu . "Ko jangan nak happy ye , kita ada 2 perbicaraan lagi k" minyong menjeling seungwoo d hadapannya itu .

"Ko tau tak , kecut gila time aku pandang muka seokmin" minyong menggoncangkan badan seungwoo . "Aku tw kw hebat" seungwoo memegang bahu minyong .

"Seokmin !" Panggil minyong . "Chukhahae" kata seokmin . "Sorry tau" kata minyong . "Sokey , berita baik min ! Dia tak nak dah kerja dengan aku , so perbicaraan akan dtg kau lawan orng lain . Hwaiting!"

"Hehehehe thnks"

💎💎💎

"

Dr.park !" Panggil seseorng . Haeyoung yg baru sahaja selesai membedah orang terus menoleh kearah orng yang memanggilnya . "Annyeonghaseyo noona , naneun lee daehwi imnida"

"Ouw...wae ?" Daehwi mencapai tangan tangan haeyoung . "Gomawo noona" kata daehwi . Haeyoung memandang daehwi sebelum dia menepuk bahu daehwi .

"Sokey , tu memang kerja noona" kata haeyoung sambil senyum . "Chagi-ya!!" Panggil minghao dari jauh . "Namjachin ?" Soal daehwi . Haeyoung angguk .

"Minghao..."

"Awak baru habis buat pembedahan ke ?"

"Nae , ni anak kepada pesakit yg saya bedah"  haeyoung men'introduce' daehwi pada minghao . Daehwi tunduk hormat . "Lee daehwi imnida . Hi hyung " sapa daehwi . Minghao sekadar senyum .

"Lepas ni sebok tak ?" Soal minghao . "Err..lepas ni tak de . So saya free" kata haeyoung sambil senyum . "Saya minta diri dulu hyung , noona" pinta daehwi kemudian dia beredar dari situ .

"Wae mingming-ah ?" Soal haeyoung pada minghao . "Bogoshipeooo" minghao memeluk haeyoung . "Oh ya , jom lunch . Tengah lapar ni , btw tunggu kat sini jap , hae nak tukar baju dulu" pinta haeyoung .

Selang beberapa minit kemudian , haeyoung keluar dari bilik persalinan .

"Kajja" ajak minghao . Haeyoung memeluk lengan minghao .

Kafeteria hospital

"Nah , hari ahjuhma sediakan bulgogi lah" kata minghao riang . "Ha'ah" balas haeyoung seraya menyuap makanan kedalam mulut nya . "Setiap hari masakan ahjuhma sedap . Lepas ni kita balik kan ?" Soal haeyoung .

"Nae chagiii" minghao mengusap pipi haeyoung . Haeyoung sekadar tersenyum . "Makan , nanti dah balik rumah saya nak buat kek kegemaran awak pula" arah haeyoung .

"Hehehe...nae chagii..." kata minghao sambil senyum girang .

💎💎💎

Jww's Cafe

"Wonwoo , ada orng nak pesan amercano !" Jerit hyunjoo dari dapur . "Ah...naeee" balas wonwoo . Dengan segera dia berlari ke arah pelanggan . Hyunjoo yg tengah buat manisan itu tersenyum memandang wonwoo . Entah kenapa hati nya terusik nampak wonwoo macam tu .

Eleh....

"Yah hyunjoo red velvet cake already done ?" Soal wonwoo . "Nae , ada kat sana tu . Awas masih panas" kata hyunjoo sambil menunjukkan kek yg sudah siap di hias atas meja . "Masih panas ke , kan kau dh hias" perli wonwoo .

"Eh , yakan . Angkat lah kedepan . Aku nak buat green tea candy with muffin ni" kata hyunjoo . Dia memegang mukanya . Fuh ! Tepung apa lagi main peranan lah siakkkk .

Happy Birthday || 민규 [svt] ✅Where stories live. Discover now