Dorm Seventeen
"Kesian duh minyong tadi . HAHAHAHAHAH" dekah seungkwan . "Kau kesiankan tapi kw gelakkan dia . Pe duh ?" Soal joshua .
"Tak tak hyung , lucu pada masa yg sama . HAHAHAHAHA" ujar seungkwan sambil ketawa .
"Tak sangka hyung dia tu garang" kata vernon tetiba .
"Ye , jiyong hyung memang garang . Bukan dengan min je . Aku ngn seungkwan pun selalu kena k" sampok mingyu .
"Tabah lah !" Jeonghan menepuk belakang mingyu . "Hyung !" Mingyu menggosok-gosok belakangnya .
"Lek lek , dengar cerita ... kita nak pegi becuti . Bila ?" Sampok seungcheol . "Pegi tu nak , tapi aku hyung..." ujar vernon sambil tunduk . "Acah" sampok chan .
"Acah ! Acah ! Kau tu chan , adik aku kw lukakan aku tampo kau" herdik vernon . "Lek hyung , chan baikkk . Tak cam hyung . Werk" bidas chan .
"Eiii , kecik beso kecik beso je aku nampak sekor ni" kata vernon . "Bawa bertenang , bila nak pegi ?" Soal mingyu pula .
"Kitaorng rancang lepas minggu depan" balas minghao . "Boleh gak" balas wonwoo . "Ajak lah dorang" kata seokmin . "Memang rancang nak ajak dorng pun" kata seungcheol .
"Ok lah tu" kata soonyoung pula . "Boleh lah pandang dia lelama~♡"
"Hyung gedik" bidas maknae line .
"Gedik ngn chae je . Aku tak gedik ngn yeoja lain . Werk"
"Eleh...."
Soonyoung mencebik .
"Jihoon , ajak lah harin" sampok junhui . "Knpa suruh aku ?" Soal jihoon semula . "Alah...kau je yg rapat ngn dia" bidas wonwoo
"Sejak bila bro ?" Jihoon menjongketkan keningnya . "Sejak zaman sekolah" bidas mereka serentak . Jihoon facepalm . "Dah dah , tu nanti kw yg urus , jihoon"
Ujar seungcheol . Perkataan 'JIHOON' itu saja di tekankan . "Oh ya , rancangan korang" seokmin beralih kearah VerKwan . "Jangan risau , mula je vernon berlakon...rancangan tu dh mula" terang seungkwan
"Lebih baik korng bincang ngn jiyong hyung dulu" pesan mingyu . "Dah , dia setuju" kata vernon dengan senyuman yg lebar . "Suka...eleh" jeonghan menolak bahu vernon .
"Mana ada" vernon sengih . "Gatalnya lahai" sampok minghao . "Eleh hyung , rancangan hyung tu bila nak jalan kan pula ?" Soal vernon . "Masa kita bercuti nanti . Korng tolong aeh ?"
"Kita orng memang tolong . Apa gunanya member fuh" wonwoo berflip hair . "Kau fikir kau jeonghan hyung ke ?" Bidas soonyoung . "Tak de lah keyyyy . Aku tak kan rampas ke'DIVA'an jeonghan hyung"
Kata wonwoo .
"Baby boo meh sini" panggil jeonghan . Seungkwan mendekatinya . "Dia baby aku , yg kat sana tu aegi aku faham ?" Kata jeonghan tetiba sambil tunjuk chan .
"Aku ?" Soal mereka serentak . "Yg lain my son !" Mereka berpeluk . Aceh ayat ku -_-
"Jom main !" Ajak jihoon . "Why not ? Kalah kena beli makanan , aku malas lah nak masak" kata mingyu .
"Ok !" Balas mereka serentak .
10 minit kemudian~
"Hah hyung ! Pegi lah beli . Ni duit" vernon menghulurkan duit kearah jihoon . Jihoon merampasnya dengan muka yg masam . "Byee hyunggg~ take careee~" ujar maknae line .
YOU ARE READING
Happy Birthday || 민규 [svt] ✅
Random•[생일 축하합니다 || 민규]• "Happy Birthday Kim Mingyu ?!" Started : 11.08.18 End : 31 . 12 . 18 ©fckdaaalbyeoool