"Hari ni , birthday woozi , patut ke aku bagi dia kat sekolah ? Dah lah dia banyak fans..." keluh harin . "dia memandang sekilas kedalam kelas dimana woozi di tempatkan . "patut ke aku ajak dia petang ni outing ?" monolog harin lagi .
Dia menguis-ii (?) meja di kantin itu . "huh...susah lah macam ni" keluh harin lagi . "hi harin" sapa haeyoung dengan minyong . "hi , mana wonchae ?" soal harin . "dia belum dtg lagi , btw smalam kau perasan ke gelang chae ngn soonyoung sama ?" soal haeyoung .
"Yeke ?" soal RinMin serentak . "ye , comel je aku nampak dorng tu . lagi pun dorang agak rapat semalam" RinMin hanya meng'oh'kan ja . "heloooooo" sapa hana dengan wonchae .
"Heyo !" balas mereka bertiga . "korang cerita apa ? Sampai kat hujung sana dapat dengar nama wonchae korang cerita" kata hana lalu duduk d sebelah minyong .
"Takde lah...heheheh..." sengih tiga orang itu . "umpat je keje . eleh...." wonchae menjeling 3 manusia d hadapan nya itu . "dengar cerita hyunjoo nak balik sini" kata haeyoung tiberr .
"Ye , dia minta kita jemput dia erm.." kata minyong . "ouw...jap , kau ngn vernon napa ?" soal hana pula . "aku ngn dia ok je ." Kata minyong sambil senyum . "yeke ok ? Tak leh percaya ni" kata harin pula . "ok lah , nanti korang tau juga . vernon tak bagi aku cakap kat korang lagi" kata minyong .
"Ok , kita orng tunggu" kata mereka semua serentak . "gais , just nak kata , malam ni kat rumah woozi ada party , jangan lupa dtg tau" sampok seungkwan . "yeke ? Kita pegi sekali jom" kata minyong sambil peluk seungkwan .
"Ok je" kata seungkwan lalu bla dari situ dlm keadaan minyong peluk seungkwan . "k , dia bla macam tu je" kata harin tayang muka datar .
🔼🔼🔼
"Hana , weh kau pegi tak birthday woozi malam ni ?" soal lisa . "pegi . kau pegi tak ?" soal hana semula . "tak....malam ni family aku ada makan malam dengan kawan appa aku tuhhh" kata lisa sambil pout .
"Bah...aku gerak solo lah ni ?" soal hana . "oppa kau kan ada..." balas lisa sambil senyum . "dia sebok urus syarikat appa" kata hana . "ko ajak ler harin , rumah korang kan selorong je.." kata lisa lagi .
"Tak lah , rumah dia selang 5 lorong dari rumah aku . jauh siot" kata hana . "tak pe lah , ko ajak yg lain lerrr . sorry deee aku tak dapat siak teman kau" kata Lisa sambil peluk hana .
"Ye ye je kau . tengok arr nanti malam" kata hana acuh tak acuh . "alah...dia ni majuk lak . aku tak leh kalau tak pegi , aku kan anak tunggal . lain lah kau 4 orang adik beradik siot" kata lisa sambil bermain dengan pensil .
"Yelahh setan" kata hana .
🔼🔼🔼
"Mana yg lain ni ?" soal hana sendiri pada diri nya . keadaan di rumah woozi ni agak bingit bagi hana . tak lah banyak sangat orang . "yow hana , awal awak dtg" sapa mingyu . "hi mingyu-sshi" sapa hana . di pandangnya mingyu yg kacak itu .
"Heloooo" sapa vermin kepada HaGyu . "hiii , asyik kepit je" kata hana pula . "tak de arr , seungkwan ada je kat sini" minyong menarik seungkwan lalu peluk seungkwan . "eiii hanat je , seungkwan kau peluk . aku tk prnh pula" mingyu acah majok .
"Seungkwan gebuuuu so best peluk dia.." kata minyong lalu mengeratkan pelukannya . "woi nafas aku..." seungkwan mengetuk kepala minyong . "gaes..." sapa harin ngn wonchae pula . "semua dh ada , ahli korng yg lain mna?" harin . "ada je kat sana" sampok haeyoung .
"Jom kesana , satu kali bagi hadiah dekat woozi" kata mingyu lalu jalan mendahului dorang semua .
Harin pov
Aku jalan merempuh semua manusia kat situ , aku cari kelibat woozi . aku nak bagi hadiah ni personal . f2f & hanya kmi berdua .
Dingdongding
"Jihoon-ah!" panggil ku , jihoon yg sebok bercerita dengan svt menoleh ke arah aku . dia dtg mendekati aku .
"Naee ?" soalnya .
Dupdapdupdapdupdap
"Boleh kita brckp jap , tapi kat sana" aku tunjuk dekat bahagian mini park rmh woozi yg agak sunyi tu .
"Ok" jihoon jalan mendahului aku . aku hanya mengikutnya dari blkng . sesampai di taman tu , aku duduk sebelah woozi . keadaan agak kekok .
"Erkhm" jihoon berdehem . "jihoon , ni hadiah dari aku" kata ku sambil menghulurkan hadiah kepda jihoon .
"Gomawo" katanya dan cuba tuk nampk hadiah apa yg aku bgi . aku menahan tangan nya . "changkhaman" kata ku .
"Wae?" soal jihoon dengan senyumn yg manis...ermmm . "kau buka hadiah ni time aku dah balik nnti" kataku lalu berdiri meninggal kn jihoon di situ . hope kau suka hadiah tu .
End pov
___________________________
YOU ARE READING
Happy Birthday || 민규 [svt] ✅
Random•[생일 축하합니다 || 민규]• "Happy Birthday Kim Mingyu ?!" Started : 11.08.18 End : 31 . 12 . 18 ©fckdaaalbyeoool