"Hana !"
Hana yg tengah elok berjalan bak model tu sikit lagi jatuh terjelopok akibat terkejut .
"Daniel , wae ?" Soal hana . Pada mulanya nak marah juga lah , tapi bila nampak itu daniel , tak jadi marah .
"Awak pegi mana kelmarin ? Seharian saya tak nampak . Risau tau" kata daniel sambil memegang bahu hana . "Kelmarin saya tak sihat sikit , tu je" kata hana sambil senyum .
"Awak sakit ? Tak bagi tau saya pun" kata daniel kabut . "Isy awak ni , melebih sangat . Saya ok lah . Tengok ni saya kuat tau" hana acah tunjuk bisep dia .
"Merepek , dah lain kali jaga diri . Saya pegi dulu" kata daniel sambil sengih . Hana sekadar tersenyum memandang daniel sampai lah daniel hilang dari pandangannya .
"Hebat juga aku aen , banyak yg risau . HOHOHOHO" monolog hana sambil senyum sorang-sorang . Dia berjalan kebilik kerjanya .
"PARK HANA ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Kali ni hana dah terkejut berabis . Kalau kau ada dekat sana , anda pasti dapat meme hana .
"Lisaaaaaaaaaa ?!!!!!!!!!" Hana lari kearah lisa lalu memeluknya . "Bogoshipeo setan" kata lisa . "Nado babo" kata hana . "Jom pegi office aku , sambil-sambil tu boleh sembang" pelawa hana . "Ok !" Kata lisa dengan riangnya .
.
.
.
.
"Wah ! Besar gila tempat kau krja" kata lisa . Jakun memang gitue . "Tak de lah , biasa je" lisa hanya meng'oh'kan saja . "Ni mesti harin yg hias . Kan ? Kan ? Kan ? Kan ?" Soal lisa . "Ha'ah" balas hana ."Patut lah cantik , kalau kw yg hias...aku sanggup suruh readers sepuk bontot aku yg empuk ni baru aku percaya , tu pun kalau aku percaya lah"
Kata lisa sambil menepuk-nepuk bontot nya .
"Tak senonoh babi kau" hana tayang muka...
"Eleh , kira ok lah . Kau dulu , kau tepuk bontot jun sampai tak kesekolah seminggu jun kau buat" lisa mencebik ."Jangan lah flashback , malu" hana menutup muka nya menggunakan fail . "Tengok ig sat" arah lisa .
Instagram site~
Sbs.official
❤liked by chwenotchew , kimyoujoung and 892639 others
Sbs.official Drama baru dari SBS kini bakal dikeluar . Cerita yg bertajuk 'Ulgo Shipji Anha' atau di kenali sebagai 'Dont Wanna Cry' yg di tulis oleh novelist terkenal negara kita , Im Wonchae itu akan di keluar kan pada minggu hadapan pada tarikh berikut
×× Ogos 20××
Hari jumaat .Akan dilakonkan oleh artist terkenal dari Pledis Ent iaitu Vernon @chwenonchew dan Kim Youjoung @kimyoujoung .
SILA NANTIKAN ?!!!
View all 90376 comments
Vernonsite sangat dinantikan
YOU ARE READING
Happy Birthday || 민규 [svt] ✅
Random•[생일 축하합니다 || 민규]• "Happy Birthday Kim Mingyu ?!" Started : 11.08.18 End : 31 . 12 . 18 ©fckdaaalbyeoool