6

625 56 6
                                    

-someone pov-

Hari ni hari jadi Mingyu yg ke-18 . tak syabar nya nak letak kad dan hadiah ni . HEHEHEHE...
Masih awal lagi kot , tak de sapa datang awal pada masa ni .

Aku buka loker Mingyu dan letak hadiah kedalam loker itu .

"Nuguseyeo ?"

"Ommo ?!"

Aku pusing n pandang muka lelaki tu . oh my god , tu Mingyu .

Aku terus lari dari situ . macam mana aku boleh tertangkap pula . aisy ! Dengan Mingyu sendiri pulak tu .

-end pov-

-Mingyu pov-

Aku buka loker aku . mau nampak lah apa yang dia letak tadi kat loker aku . hadiah ? Kad ?

Ni orang yang sama . mana aku tau semua ni ? Tulisan . tulisan dia sama .

06.04.2018

Happy Birthday dear Kim Mingyu . dah masuk 18 tahun aehh...umur kita sama . hehehehehe . tapi tu lah . lama lagi birthday saya .

Hope awk suka hadiah tu . ada lah dari takde kan .

To : Kim Mingyu
From :****

Ni yang aku curious nie sapa pulak **** ni ? Haih....aku buka hadiah tu . tahun lalu dia bagi jam . Kali ni , dia bagi buku pulak ? Haiyooo...

Diri yini tarak suka yitu buku .

Aku selak buku itu .

Ni gambar aku time form 1 ni . dia stalk aku ? Aku selak lagi . Ni gambar aku dengan Wonwoo hyung pula . selak lagi , gambar aku dengan member yang lain .

Apa pula ni ? Muka surat kosong . aku jumpa satu ayat kat muka surat kosong tu .

Muka surat kosong ni untuk memory awak tahun ni , saya tau awak tak suka buku . mesti rasa kecewa kan . hehehehehe....sorry for blur pic ok . saya ni tak pro lagi pun nak tangkap gambar . but ,  saya sangat berharap memory pada buku ni ada saya . even 1 gambar .

And one more thing . janji kat saya jangan bagi tahu sesiapa pun . even kazen awak , Minyong .

Minyong ? Dia kenal pula budak senget tu ? Sudah lah . baik aku masuk kelas .

-end pov-

-someone pov-

"Mingyu ada bagi tau kau pape ?"soal ku kat Minyong . Al maklumlah , Minyong kan serumah dengan Mingyu .

"Bagi tau ape ?" Soalnya. Aku facepalm . Dafak . Soalan d jawab dengan soalan . K bagus lah . Ni bermakna Mingyu tak cakap apa-apa.

"Tak de lah" aku geleng . "Ni yg menimbulkan rasa ingin tau ni . Bagi tau lah ?!" Jerit Minyong dan betul-betul kat telinga aku ni .

Aku tolak badan dia than cakap "dah lah . Aku kata tak de , takde lah ." Dia mencebik . Aku tak berapa rapat dengan dia ni . Aku rapat dengan Harin je .

Kot faktor aku kenal Harin sejak sekolah rendah kot . Lagi-lagi dengan Minyong . Dia dah lah baru je masuk sekolah . Tup tup tup . Rapat than terus buat skuad.

"Kalau mcm tu , aku blik kelas lh aeh . Bye !"kata ku sejurus itu keluar dari jelas dorang . Untung mereka berempat . Satu kelas . Aku saja lain kelas dari dorng .

-end po-




_______________________________________

Siapa **** tu hah ?

Happy Birthday || 민규 [svt] ✅Where stories live. Discover now