[D-day , seungkwan's percious day]
"Wah segak nya kau" puji mingyu dekat seungkwan yg tengah berdiri di depan cermin besar yg menyamakan ketinggiannya .
"Aku gemetar lah..." kata seungkwan . "Tak de lah nak di takutkan . Percaya or not , hari ni akan jadi hari bahagia kau" kata seungcheol .
"Ye hyung !" Balas chan menyokong kata-kata seungcheol . "Baby boo tak boleh gemetar nae..." jeonghan mengusap lembut belakang seungkwan .
"Kau ok kawin atas dasar pilihan sendiri.." kata vernon . Dan semua mata memandang tepat kearah dia .
"Kau tak happy ke sekarang ?"
"Kau dngn minyong ada masalah ?"
Vernon hanya senyum . Dalam mindanya dapat dia bayangkan rupa minyong tengah ㅡk staph .
"Mana ada lah . Ok je . Tapi tu lah , kadang kekok namampos" luah vernon . "Yelah , tak kesah lah tu . Kan baru skrng korng tidur sebilik" bidas seokmin .
Dan di balas oleh anggukkan kepala vernon .
"Kau tak bahagia ke dngn pilihan keluarga ?" Soal seungkwan dengan muka kabut nya . "Awal tu tak lah . Tapi sekarang , boleh lah..." kata vernon sambil senyum .
"Kau pasti gembira sbb kawin atas dasar cinta" kata minghao pula . "Tapi aku tak se-sweet kau hyung" balas seungkwan .
"Erk...hahaha...tak de nyer aku sweet" balas minghao kekok . Dia mengusap lembut tengkuknya .
"Waishhh...gemetar lah ! I canttt"
"Hish ape cakap macm tu" marah jihoon yg dari tadi dok diamkan diri .
Klerk...
Semua mata memandang kearah pintu .
Terpampang muka kacak tuan boo .
"Kwanie dah siap belom ? Dah nak mula ni" kata tuan boo dengan senyuman yg tak boleh di katakan . Happy ! ;*)
"Dah...dah !" Balas seungkwan agak gemetar disitu .
"Kajja" tuan boo memimpin keluar seungkwan . Dia sebok beri nasihat dekat seungkwan . Anak bongsu nak kawin gais😂🍃
Member svt turut keluar dari bilik pihak lelaki .
Mereka jalan ke dewan dan duduk dengan sq .
"Gais" sapa joshua pada member sq yg sebok bercerita itu .
"Eung , joshua . Duduk lah" kata minyong sambil menepuk kerusia sebelah nya . Joshua duduk sebelah minyong . Vernon pula duduk sebelah kanan minyong .
"Min"
"Yep ?" Minyong menoleh kearah haeyoung yg memanggilnya . "Jom tandas jap . Teman sis" kata haeyoung . Dia berdiri lalu menarik tangan minyong .
"Ok" dia hanya mengikut jejak haeyoung .
"Hyung" vernon memanggil joshua .
"Ya ?"
"Hyung suka minyong ?" Soal vernon straight to the point .
Joshua ketawa kecil .
"Ani...hyung anggap dia kawan je . Tak lebih . Lagi pun dia kan isteri kau . Takkan lah aku nak rosakkan hubungan korang ? Wae ? Napa tanya ?"
YOU ARE READING
Happy Birthday || 민규 [svt] ✅
Random•[생일 축하합니다 || 민규]• "Happy Birthday Kim Mingyu ?!" Started : 11.08.18 End : 31 . 12 . 18 ©fckdaaalbyeoool