special chapter : 1

263 27 10
                                    

-Mingyu's-

3 tahun sudah berlalu semenjak hana tinggal kan kami . Hati aku masih lagi di selubungi kesedihan . Aku masih belum boleh move on tentang pemergian hana . :'(

Banyak benda sudah berubah . Ong seungwoo , selaku hyung angkat kang daniel telah melarikan diri dan masih dalam buruan polis sehingga hari ini .

Minghao dan haeyoung dah ada anak namja , Seo Boram berumur 3 tahun . Minghao dan haeyoung dua-dua dah berjaya . Haeyoung menjadi pakar bedah organ dalaman . Minghao pula , jadi pakar psychologi yg ternama negara .

Harin dan jihoon hyung pula baru je kawin dn ada baby boy yg berumur 10 bulan , bernama Lee Hawon . Jihoon hyung dah mempunyai banyak cawangan di seoul . Dan luar negara . Minyak wangi jenama nya sudah menembusi pelusuk dunia . Harin pula dah jadi pereka dalaman terkenal . Dan banyak orng ternama menginginkan harin yg menghias nya .

Wonwoo hyung dan hyunjoo ada baby girl namanya , Jeon Yeonhwa seumur dengan Boram , anak minghao . Wonwoo hyung dan hyunjoo telah membuka banyak cawangan di korea dan jepun .

Soonyoung hyung pula paling padu . Dia ada anak kembar seiras tapi sepasang . Satu namja , satu yeoja . Yg namja namanya , Kwon Baekshin . Yg yeoja pula , Kwon Seulbin . Berumur 2 tahun . Wonchae dah menjadi novelist terkenal seluruh dunia . Soonyoung pula dah di naikkan pangkat .

Vernon dan minyong pun ada baby boy . Di panggil Bongbong . Nama sebenar , Bongseul chwe . Dan berumur 1 tahun setengah . Vernon pula sudah berhenti dari career dia sebagai seorng artis . Sekrang dia menjadi peguam pelatih di tempat kerja minyong . Maknanya , vernon ni hoobae minyong di tempat kerja . Minyong pula dah menjadi peguam negara .

Serius anak-anak dorang comel !! \>_</

Dan aku , hidup mereput disini erm . Ha ! Tak lupa juga dengan Lee Seokmin dan Cho Haeun , mereka dah official . Tunggu panggilan kawin je dorng .

Akhirnya tempat yg ditujui sampai . Aku menghembuskan nafas ku . Sejambak bunga daisy aku pandang . Aku tersenyum . Sebelah tangan aku , ada sebuah patung yg berbentuk kucing .

Aku memasuki keruang penyimpanan abu mayat . Aku berjalan terus hingga ketempat hana dan daniel di tempat kan . 

Aku menunduk hormat lalu tersenyum . Aku membuka kaca tempat penyimpanan abu mayat hana lalu meletakkan sejambak bunga kegemaran nya , bunga daisy .

Aku menutupnya semula , aku tersenyum melihat gambar hana bersama kami yg di letak kan di dalam nya .

"Hana-sshi.....saya datang . Awak apa khabar di sana ? Saya baik saja di sini . Saya dtg dengan bunga kegemaran awak . Saya harap awak suka"

Ujar ku lalu memandang kearah tempat penyimpanan abu mayat daniel . Aku membuka kaca itu lalu meletakkan patung berbentuk kucing itu di dalamnya .

"Daniel-sshi , saya harap awak boleh jagakan hana untuk saya di sana . Semoga bergembira daniel . Saya harap awak jaga patung ni bersama hana di sana ."

Ujar ku lalu menunduk hormat .

Kejadian 3 tahun lepas masih segar di ingatan ku . Even benda itu menyakitkan , aku tak mampu untuk memutarkan masa semula untuk menghalang benda itu berlaku .

"Saya balik dulu nae ? Annyeong" ujar ku lalu keluar dari tempat itu .

💎💎💎

"

Hah ! Sampai pun kw . Tau tak kitaorng tunggu kau je ." Bebel soonyoung hyung . Aku menayangkan sengih .

Happy Birthday || 민규 [svt] ✅Where stories live. Discover now