37

111 22 15
                                    

Minyong yg baru bangun tu menoleh kesebelah kanannya .

"Uisy!"

Terus terduduk dia bila dia nampak insan yg berada di sebelah nya .

Dia meraup rambut nya kebelakang . Dia pandang semula orng yg tidur di sebelah nya itu .

Apa aku buat semalam ?

"Weh , apa dia buat kat sini siak ?" Soalnya pada dirinya sendiri .

Mana member aku ?

Dia mencapai phonenya . Dia meng'on'kan phone nya .

"Fuhfuh , awal lagi ni . Baik aku pegi mandi dulu" kata minyong lalu dia meletakkan phonenya diatas tilam tu dan masuk kedalam tandas ingin membersihkan diri .

Vernon yg baru bangun itu mencari kelibat minyong dimana . Dia duduk dan meraup rambutnya kebelakang . Dia tersenyum bila teringat apa yg jadi semalam .

Dapat pun dia mencium wanita yg dia sayangi . Fuhfuh ayat aku . Boleh bawak pg mati .

Klik!

Seseorang keluar dari tandas sambil mengeringkan rambut . Eye-contact berlaku . Minyong melarikan pandangan dari memandang vernon .

"K-kau pegi lah mandi" arah minyong sambil mengeringkan rambut itu . "Aku mana ada baju" kata vernon sambil sengih .

"Jangan tipu lah , tu siapa punya ?" Minyong menunjukkan pada bagasi yg berada di sebelah katil tu .

Vernon sengih . Dia turun dari katil .

"Err...tolong ambilkan phone aku" pinta minyong . "Ni ?" Soal vernon sambil memegang phone yg berwarna purple itu .

"Ha'ah , minta" minyong menghulurkan tangan nya . Vernon jalan mendekati minyong . "Nah"

"Thnks" ujar minyong lalu mengambil phonennya . Vernon tunduk sedikit menyamakan ketinggian minyong .

"Last night , thnkss sbb biar aku kiss bibir kau ㅡ"

"Ok sama-sama ! Dah kau pegi mandi . Aku tak nak dengar pasal tu . Dah . Shuh shuh." Minyong menolak vernon sampai depan tandas .

Vernon sudah ketawa terbahak-bahak .

💎💎💎

"Kita sarapan dulu , jangan risau aku dah beli ticket tuk kita balik nanti" terang seungcheol . "Bila check out hotel ?" Soal hana pada seungcheol .

"Nanti lah dalam jam 1 petang . Kita balik dalam 3 petang aen" terang seungcheol . "Ada masa lagi ni" gumam hana .

"Masa apa ?" Soal mereka semua serentak . "Eh , korng dengar eheheheh . Mingyu , kajja" hana menarik tangan mingyu .

"Dah napa tu ?" Soal chan . "Entah lah , btw chan . Mark dan bella kirim salam dekat kau" sampok minyong dengan senyuman .

"Ah ?! Jinjja ? Rugi nya tak ikut noona rituuuu" rungut chan sambil pout . "Dan dorng masih percaya kau saeng aku chan . HAHAHAHAHA" kata minyong dengan ketawa nya .

"Ya aeh ? Hahahaha"

Maka chan dan minyong bertepuk tampar disitu . 

Semua bagi pandangan kawan siapa ni ? Tak ngaku syall

"Btw , korang bila kawin ?" Sampok wonchae . "Hujung bulan" kata minghao sambil senyum puas .

Happy Birthday || 민규 [svt] ✅Where stories live. Discover now