Harin pov
Aku dapat tahu yg jihoon ada kedai area sini . Aku memandang kedai yg berada di hadapan ku .
Woozi's Shopeu
Aku menolak pintu kedai itu . Aku dapat lihat semua yg berada di kedai itu . Wangi nya kedai ni . Aku hampiri satu tempat , dia jual jam tangan dan minyak wangi atas dasar jenama dia sendiri .
"Annyeonghaseyo ㅡ"
Aku memandang orng yg menegurku . "Jihoon..." makin handsome dia . Even baru brpa hari aku tak jumpa dia . "Harin nak beli yg mana ?" Soal jihoon sambil senyum .
Huhuhuhu dia anggap aku pelanggan dia je 🙁"minyak wangi perempuan area mana ae ?" Soal ku . "Oh , ada kat sana" jihoon menunjuk kan kearah hujung kedai .
"Thnks" kata ku lalu jalan kehujung kedai . Aku lihat semua perfume d situ . Bnyk gila . Kalau kw dtg pun , mesti kw tergamam .
Aku mengambil satu botol perfume lalu bwa ke kuanter . Jihoon meng'scan'nya . "Semua rm 34" kata nya . Aku hulur kn duit . "Thnks" kata nya . Aku senyum lalu keluar dari kedai itu . Herm...like always , dia tetap dingin dngn aku .
End pov
💎💎💎
Mingyu berlari keluar dari restaurant nya , dengan cepat dia mendapatkan kereta nya lalu memandu menuju ke rumah hana .
"Hana !" Mingyu masuk kedalam rumah hana dan terus kedalam bilik hana . Dapat dia melihat hana yg tengah berbaring sambil badannya berbungkus selimut .
"Hana...saya dtg" kata mingyu . Hana yg tengah tidur itu , mingyu pandang . Dia melekapkan tangannya di dahi hana . "Awak panas" mingyu mengambil sehelai tuala kecil dan dia basahkan dia letakkan d dahi hana .
"Awak tunggu kat sini aeh , saya buatkan awak bubur dan sup panas" kata mingyu pada hana yg tengah tidur itu .
Hana pov
Aku terbangun dari tidur ku , aku pegang dahi ku . Eo ? Ada tuala . Aisy , jimin oppa balik ke tadi . Aku bangun lalu keluar dari bilik ku , aku menuju ke dapur ,
"Wahhhh banyak nya" kata ku lalu duduk di meja makan itu . "Eo hana ?" Sapa mingyu yg baru saja keluar dari tandas itu .
"Awk...buat apa kat sini ? Awak tak kerja ? Macam mana dengan restaurant ?" Soal ku bertubi-tubi .
"Oppa awak call tadi , katanya awak tak pegi kerja . Tu yg cepat-cepat pegi sini , awak makan lah , saya dah buat sup boleh turun kan panas awak dan kat sana tu ada bubur"
Terang mingyu . Terharunya aku .
"Thnks mingyu-sshi" kata ku lalu aku makan . Sedap sangat . Naik selera aku di buat nya . Mingyu duduk depan aku . "Awak tak nak makan ?" Soal ku . "Kwencana , awak makanlah" kata mingyu .
"Ok"
End pov
💎💎💎
"Hari ni kw sebok tak ?" Soal vernon pada minyong . "Tak" kata minyong sepatah . "Jom main" ajak vernon . "Ok jom , aku pun tengah bosan ni" kata minyong .
YOU ARE READING
Happy Birthday || 민규 [svt] ✅
Random•[생일 축하합니다 || 민규]• "Happy Birthday Kim Mingyu ?!" Started : 11.08.18 End : 31 . 12 . 18 ©fckdaaalbyeoool