Hana pov
"Ok , nanti aku menyusul . Kau masuk lah dulu . Aku nak jalan-jalan tengok pekerja lain ... HOHOHOHO .... oppa ai suruh lerrrrrr...yeeee , nanti aku dtg babi ! Hah ! Bye !!!"
Aku menamat kan panggilan phone antara aku ngn lisa .
"Eo ? Tu daniel kan . Asal dia bawa kotak beso-beso cam tu ?"
Aku jalan mendekati daniel .
"Bruh , what happen ?" Sergah ku . Dia menoleh lalu senyum . "Baru habis bersihkan bilik kerja lah , tak sangka banyak sampah" kata daniel dengan senyum .
"Yeke , aku sangka kau nak berhenti kerja . Baru brpa hari . Btw , have a nice day !" Aku beri semangat pada daniel .
Aku ingin beredar , tapi d tahan oleh daniel .
"Hana , nanti kita lunch sesama ye ?"
Aku anggukkan kepala aku sambil senyum .
End pov
Daniel memandang hana hingga lah hana tiada dari pandangannya . Dia tersenyum menampakkan eye-smile .
Dia jalan kearah stor .
Dia melemparkan kotak itu kedalam stor itu lalu menepuk-nepuk tangannya ingin menghilangkan habuk .
Dia rolling-eyes .
"Kalau bukan sebab hana , tak nya aku jatuhkan maruah ambil kotak ni . Dah lah berhabuk" rungut daniel .
Dia berjalan keluar dari stor itu .
"Pe pandang-pandang ?" Bentak daniel . Dia jeling setiap orng yg perhatikan gerak-geri nya .
"Cam tak de mata je semua . Ceh , tau lah aku handsome . Bleh" bebel daniel sambil membetulkan rambutnya .
💎💎💎
"Mingyu" seunghyun memegang bahu mingyu . "Huh ?" Mingyu memandang seunghyun yg memegang bahu nya itu .
"Pasai pa hang dok termenung je ?"
"Gyu risau lah hyung" kata mingyu seraya mengeluh . "Wae ?" Soal seunghyun .
"Ada sorang yeoja ni , dia dalam bahaya hyung . Gyu risau . Gyu takut dia tercedera nanti"
"Yeochin ?"
"Ani...chingu"
"Hahaha...i think u r in love with her . The way u care bout her , can say everything that u hide from other"
Seunghyun acah speaking . Entah betul ke dok grammer nya tu .
"Aku...tak pasti"
"Fuh , aku faham perasaan lu . Biasa je tu bagi seorang remaja yg baru nak in alam centah-centah ni"
"Jinjja ? Tapi aku risau hyung"
"Then , go protect her"
Mingyu memandang tepat mata seunghyun .
"Wowowowowowo...jangan pandang aku cam tu . Aku bukan 'yeochin' kau gyu . Boleh jadi gay kalau kau pandang namja luar sana fuh fuh fuh"
Mingyu tersengih .
"Dah dah , jom masuk . Ko tau tak pelanggan tu banyak . Ko banyak cantik melepak kat sini . Ewah ewah . Mentang-mentang boss ko nak jadi kan kitaorng kuli-kuli kw lah . Fuh"
YOU ARE READING
Happy Birthday || 민규 [svt] ✅
Random•[생일 축하합니다 || 민규]• "Happy Birthday Kim Mingyu ?!" Started : 11.08.18 End : 31 . 12 . 18 ©fckdaaalbyeoool