42

132 17 10
                                    

"Aku tak sedap hati lah..."

Hana menggenggam penumbuknya . Dia memandang kearah luar tingkap .

"Rilex hana....ni mungkin perasaan yg tak sepatut ny..." hana menghembus nafas nya .

Dia mencapai sebotol ubat lalu menelan sibiji pil .

Dia duduk di meja kerja nya . Gambar mingyu dan hana di beleknya . Tersenyum dia nampak gambar itu .

"Kalau lah aku sempat nak confess...." ujar hana sambil tersenyum .

Dia memegang dada nya .

"Not noww...."

Berkerut dahi hana menahan sakit . Dia menumbuk-ii dada nya . Bila sakit sudah berkurang , dia menghempaskan badannya di atas tilam .

💎💎💎

"Kau ni memang tak reti perlahan ke ?" Bentak wonwoo dekat daniel .

"Wonwoo hyung" panggil minghao . Wonwoo memandang minghao . "Wae ?" Soal wonwoo marah . "Biar je" balas minghao .

Hyunjoo sudah menangis ketakutan . Dia menggenggam kuat baju wonwoo .

"Nah , sorang lagi" 'someone' melemparkan soonyoung dekat wonchae .

"Yah !"

"Ong seungwoo ?" Soal minyong lalu duduk . "Yep . Hahahaha..." balas seungwoo dengan ketawa nya .

"YAH ! RUGI AKU JADI PEGUAM KAU !!!" marah minyong . Vernon hanya mampu menenangkan minyong .

"Listen this peguam kwon . Sebelum ni aku baik . Tapi , hidup baik ni tak best . Semua orng khianat aku . So aku ambil jalan ni untuk menikmati masa muda aku"

Seungwoo berdiri .

"Daniel kajja"

Seungwoo meraup rambut nya sebelum beredar .

"Soonyoung-sshi kwencana ?" Soal wonchae . "Kwencana" kata soonyoung sambil senyum .

"Weh , korng bertiga tolong lah buka tali ni"

Maka wonwoo , hyunjoo dan soonyoung tolong buka tali pada tngn dan kaki dorng .

"Jom larikan diri" cadang haeyoung .

Wonwoo geleng kepala .

"Susah . Dia kunci ketat gudang ni . Lepas tu ada satu jalan je ."

Wonwoo mengeluh .

"Uljima hyunjoo-ah" pujuk wonwoo .

"Aku harap harin tak apa-apa" keluh wonchae . "Dia kenal kita semua . Tak mustahil kalau chan dan....sofia sekali kena"

Terang minyong .

"Aku tak kan benarkan dia sentuh saeng aku" vernon menggenggam penumbuknya .

"Dan korng lupa satu benda . Yg chan dan sofia belajar di luar negara" kata haeyoung .

Vernon menghembus nafas kelegahan .

"Sejuk..." adu wonchae . Soonyoung memeluk wonchae . "Dah winter . Salji pun dah turun" terang soonyoung .

Happy Birthday || 민규 [svt] ✅Where stories live. Discover now