38

107 15 9
                                    

Hana melangkah kan kakinya kedalam bangunan milik appanya itu .

"Hanat !!!"

"Lisanub!!"

Mereka saling berpelukan . #lamaTakJumpa . Mereka berjalan beriringan ke dalam pejabat .

"Hana , best bercuti ? Dapat tak kau goda mingyu ?" Soal lisa riang sambil memasukkan tangannya kedalam jaket yg tersarung pada badan nya .

Winter dah dtg gais .

"Bodo je soalan kau aen ? Mesti lah tak" hana menjentik dahi lisa .

"Lahhhh...sayang nya" kata lisa . "Ha kau bila nak goda jeonghan ?" Kini giliran hana pula bertanya .

"Pasal jeonghan aen , aku cam dah fall in love dekat minhyun lah" ujar lisa dengan muka gatalnya .

Hana melopong . Siyes ar ?

"Bwo ? Kau memain kan ?" Hana menjongketkan keningnya .

"Tak kot . Minhyun apa kurang nya ? Tapi hati aku lagi separuh masih sayang dekat jeonghan . Hati aku selalu menyuruh aku stalk dia dekat ig erm"

Lisa memintal rambut macam pelacur goda gigolo .

"Erk . Suka hati kau lah . Yg penting mingyu milik aku . MUAHAHAHAHA" kata hana dengan bodoh nya .

Pada masa yg sama , kang daniel . Insan yg menyukai hana sepenuh hatinya itu berjalan di belakang hana .

Dia menggenggam penumbuknya .

💎💎💎

Minyong jalan kearah dapur , dia ternampak sekeping surat diatas dapur tu .

"Oppa ? Dia pegi mana lak ni ?"

Minyong membukanya lalu membaca nya , pada masa yg sama vernon baru sampai dari berjoging . Rajinnya anak chwe .

Vernon duduk disebelah minyong dan turut baca isi surat itu .

Weh min ,

Oppa terpksa balik jeju sbb habis berantakan cafe oppa kat sana . Tak terurus langsung .
Oppa just nak cakap , jangan main ps4 oppa . Jangan sentuh barang oppa . Hah ! Satu lagi , oppa dan boo dh kunci bilik kami memasing , so vernon tido bilik ko . No more tidur luar . Awas ko . Byee dear saeng

Yg benar ,
Oppa mu yg handsome , Jiyongie

"Erk"

"Oppa ada ps4 ? Alahhh...kedekutnya lahai anak kwon"

"Kau anak sape ?" Sampuk vernon .

Minyong menjeling vernon yg berada di sebelah .

"Anak mu" kata minyong bingkas berdiri .

"Min , tolong ambilkan air . Haus lah"

"Ok"

Selang beberapa saat , minyong menghulurkan segelas jus oren yg segar dari peti ais 😂

"Nah" minyong menghulurkan air dkt vernon .

"Thnks , btw min ." Vernon berhentikan kata-kata nya lalu memandang minyong yg berada di hadapannya itu .

Happy Birthday || 민규 [svt] ✅Where stories live. Discover now