37 | Little Angel

14.3K 515 18
                                    

[ PLAY MEDIA😆 ]









Chapter 37 : Little Angel

MINGGU ke-39 , Aisy masih lagi boleh keluar jalan-jalan dengan Encik Hubby dia walaupun dah sarat. Bila Zahir suruh duduk rumah rest macam macam alasan Aisy bagi .

" Abang nak baby boy ke girl? " soal Aisy sambil tangan memegang pakaian bayi yang tergantung pada rak.

" Abang tak kisah apa jantina anak kita janji baby selamat , mummy dia pun selamat " ubun-ubun Aisy dicium lama , kemudian tangannya mencapai sesuka hati baju-baju bayi yang nampak comel pada pandangannya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Abang tak kisah apa jantina anak kita janji baby selamat , mummy dia pun selamat " ubun-ubun Aisy dicium lama , kemudian tangannya mencapai sesuka hati baju-baju bayi yang nampak comel pada pandangannya.

" Sayang pilih cepat, lepas tu kita pergi makan then terus balik rumah okay? " Aisy mengangguk. Pinggangnya dirangkul erat oleh Zahir dan mereka memilih semua barang baby bersama.

Setelah selesai memborong pakaian dan keperluan baby , Zahir Drive thru Mcd je sebab Aisy craving ayam goreng Mcd dengan Mc flury oreo.

Sampai rumah mereka terus melantak , sebab dah lapar sangat. Aisy makin nak dekat bersalin ni makin kuat dia makan. Mana tak pipi tu makin bulat. Zahir tahan sabar je tengok Aisy. Seksa rasanya.

" Aisy bangun " Aisy yang tertidur di atas sofa itu dipandang lama. Rambut keperangan milik Aisy dielus perlahan lalu turun ke hidung mancungnya dan berakhir pada bibir merah jambu yang gebu itu.

Cup!

Terus mata Aisy terbuka luas. Mata memandang tajam ke arah Zahir. Apa ingat dia tak sedar ke yang lelaki itu curi curi cium dia?

" Jom " kedua belah tangan Aisy ditarik ke gym .

" Sayang juga yang cakap kalau nak senang bersalin kena banyak exercise kan? Cepat abang join Aisy sekali " Aisy hanya mengangguk perlahan. Rambutnya yang panjang paras pinggang itu di ikat messy bun dan berdiri berhadapan dengan Zahir.

" Pegang sini " kedua belah tangan Aisy dipaut oleh Zahir.

" Abang kira Aisy turun okay? " Aisy angguk lagi.

" Satu " perlahan-lahan Aisy menurunkan badannya dan melakukan squats dengan bantuan Zahir. Dapat lah buat dalam 20 kali je . Itu pun mengah Aisy dibuatnya.

" Tarik nafas , tahan , lepas " Aisy mengikut saja arahan yang diberikan oleh lelaki itu.

" Okay duduk sini kejap , abang nak ambik barang yang Kak long hantar petang tadi " Aisy duduk di atas kerusi yang disediakan di dalam gym tersebut.

Dua minit kemudian , Zahir muncul bersama botol kecil ditangannya. Dahi Aisy berkerut. Apa benda yang Kak long Zara bagi tu?

" She said you need to take this " botol kecil itu dihulurkan kepada Aisy.

Castor oil?

" Tak nak cuba? " soal Zahir bersama kening yang terjungkit.

" Emm lepas mandi and kemas barang baby baru Aisy cuba okay? " Zahir anggukkan saja. Tangan Aisy dipimpin ke bilik mereka.

1.0 | Bahagia Milik Kita ✔Where stories live. Discover now