" Šta to sad treba da znači? Da te ja tjeram njoj?", upitam ga jer ne shvatam kako može reći da sam ja kriva, jer on ide drugoj djevojci.
" Nebitno! Zaboravi!", odmahne rukom i krene prema izlazu.
" Lucas ne možeš ovako napuštati razgovor! Želim da znam kako sam ja to kriva!", kažem glasnije, ali samo izađe iz kuće i ostavi me samu sa svojih sto pitanja.
Nova Godina...🎄🎅
"Dobro zašto se ne javiš? Otkad ja tebe zovem!", evo već je nervozan, a javila sam mu se treći put čim je zvao.
"Radila sam nešto, nešto se desilo?", upitam na ulazu u kuću. Danas ranije završavam sa poslom zbog nove godine, pa sam mislila tek kasnije da idem svojima.
"Dobro, gledaj...za večeras, ovaj!", počinje da muca Leo.
"Šta je bilo, reci!"
"Nas večeras nema!", kaže mi, a ja stanem iznenađeno.
"Kako nema? Gdje ste?", upitam ga zbunjeno, mislila sam da večeras zajedno budemo svi.
"Ja sam u Pragu!", nasmije se dok stojim zbunjena. Zašto ja nisam tamo? Zašto mi to kaže tek sad?
"A roditelji? Mogu ja i s njima biti!", kažem iskreno se nadajući da su oni u Parizu.
"U Italiji kod Brune!", slomio mi je upravo srce. Osjećam se kao ružno, ali i tužno pače.
"Aha...oke!"
"Ne ljutiš se?"
"Ma ne, samo se vi zabavljate! Sretna vam nova godina!", kažem kroz osmijeh, ali mi se pored toga ipak plače. Ni sami ne znate kako se osjećam ovako napušteno.
"Vidimo se onda za dva dana!", kaže a ja samo promrmljam "aham", i poklopim.
Nisam mogla ništa drugo reći jer bih počela plakati.Lucas je izgleda prije mene došao s obzirom da mu je auto ispred.
Nadam se da će otići negdje i da ću novu godinu moći dočekati sama plačući.Lucas,pov.
"Zašto ideš za Madrid? Kad se vraćaš?", ne prestaje da ispituje, nakon što sam joj rekao da idem u Madrid za novu godinu i da ću biti par nedjelja.
"Karla rekao sam ti da idem! Vratit ću se, vidjet ćemo se već!", kažem joj koju utješnu.
"Nedostajat ćeš mi!", doda piskutavim glasom.
"U redu, idem sad! Vidimo se!", kažem i prekinem.
Ni sam ne znam zašto sve ovo radim, zašto toliko rizikujem. Šta ako me otac uhvati? Gotov sam. Ako novinari saznaju kako spavam sa drugom, ocrnit će i mene, ali i Alerie, koja nije ništa kriva.
Upravo je ušla u kuću, baš kad sam mislio o njoj.
Ubrzo sam završio svoje spremanje i krenuo prema dnevnoj, pretpostavio sam da ću je tu i zateći. Ležala je gledajući u TV, ali i polahko se utapala u svoj san. Umorno je treptla očima i polahko gubila svijest, iako se borila da ne zaspi.
ESTÁS LEYENDO
• D O L U D I L A • |l.hernandez|
Romance„Muškarac se oženi jednom ženom da bi pobegao od drugih, a onda juri druge da bi zaboravio da se oženio jednom." - Vitorio De Sika 💫