3~Yeni Gün

4.8K 245 45
                                    

Sabah uyanınca direk duşa girdim.Duştan çıktıktan sonra bavulumu açıp üstümü giyindim.

Bugün haftasonu olduğu için okulum yoktu.Bu yüzden rahattım.Mobilyalarımın geldiğine dair telefon aldığımda kapıyı açtım.

Adamlar eski eşyaları alıp aşağı indirdi yenilerini düzeceğim odaya koydular.Teşekkür edip gönderdim.

Bütün gün şarkı dinleyerek evimi düzdüm.Akşam hava kararmaya başladığında odama son bir kez baktım.

Dişlerimi fırçaladım,saçlarımı da taradım ve yatağıma uzandım.Telefonumu elime aldım ve sosyal medyada gezmeye başladım.

Uykum hafiften gelirken telefonumu komidinimin üstünde şarja taktım.Oyunacak tavşanıma sarılarak yarın okula geri döndüğümde neler yaşayacağımı düşündüm.

Sabah alarmımın sesine uyandım. Lavaboya gittim,elimi yüzümü yıkadım dişlerimi fırçaladım.

Üstümü giyinip kapatıcı,şeffaf rimel,lip balm sürdükten sonra çantama bir defter birkaç kalem koydum.Kot ceketimi üstüme geçirdim.

Kapıyı kitleyip evden çıktım.Otobüs beklemeye başladım.Otobüse bindim ama otobüs hareket etmiyordu.Çünkü biri otobüse koşarak yetişmeye çalışıyordu.O bindikten hemen sonra yola çıktık.

Kulağıma kulaklığımı takmıştım bile.Okula yaklaşınca ayağa kalktım ve arka kapıdan aşağı indim.Benimle birlikte orta ve arka kapıdan inen öğrenciler vardı.

Okula adımımı atınca beni tanıyan herkes bana bakmaya ve yanındakilerle konuşmaya başladılar.

Onlara aldırış etmeden seri bir şekilde müdürün odasına gittim.Kapıyı çaldım sınıfımı öğrendim,ah ne güzel birde eski sınıfımdaydım.

Öğretmenin içeri girdiğini gördüm.Hemen ardından da ben girdim.

][][]][]]]][]][]][[[[][[]][]]][][[][[]][]]][]]]]]]
Oy vermeyi unutmayın ♡♡

HER ŞEY ESKİSİ GİBİ•Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin