21~Heyecan

1.9K 148 31
                                    

Biraz daha dans ettikten sonra sahneden yerimize ilerledik.Yine yanyana oturmuştuk.Bu sefer Buse ve sevgilisi geldi bizimle oturdular.

Jungkook arasıra dönüp bana bakıyordu.Ben Buse ile konuşuyordum.Buse benim kulağıma eğildi.

"Siz dans ettiniz mi?"

"Evet"

"Nasıldı?"

"Nasıl nasıldı?"

"Heyecanlandın mı?"

"Evet.Biraz.Tamam çok heyecanlandım."

"Saçma bir hareket yapmadın değil mi?"

"Hayır "Buse ile biraz daha konuştuk.Daha sonra onlarda gittiler.Ve biz yine jungkook ile yalnız kaldık.

O beni izliyordu.Ben yine etrafı izliyordum.Ben ani şekilde kafamı jungkooka çevirdim.

Offf ben saat başı utanmayınca hayatımdan hayat mı gidiyor?Niye saat başı adrenalin yaşıyorum.Kafamı çevirdiğimde jungkook ile burun burunaydık.

Heyecandan ve utandığımdan ne yapıcağımı şaşırmıştım.Hareket edemiyordum.Kıpırdayamıyorum.Ama o neden hareket etmiyor.

Sıcak nefesini yüzümde hissettiğim zaman kanım durmuştu sanki.Birkaç dakika öyle kaldık jungkookun gözlerine baktığımda beni inceliyordu.Dudaklarıma baktı ve alt dudağını ısırdı.Artık tam karşıya bakıyordum.

Balo bitmeye yaklaşana kadar karşıya baktım.Kafamı çeviremedim.Kıpırdatamadım.O anda jungkook bana yaklaştı.Kulağıma fısıldadı.

"Neden bana bakmıyorsun?"

"Neden benimle konuşmuyorsun?"

"Neden hareket etmiyorsun?"dedi.Tepki vermedim.Devam etti.

"Utanıyor musun yoksa?"

"Utanma"

"Yanlışlıkla olmuştu"

"Derin nefes al ve rahatla yn utanmana gerek yok"dedi.

Böyle daha yakındık.Nefes aldım.Sakinleştim ve ona baktım.Bana bakıyordu.Gözlerinin içi parlıyordu.

"İyi misin?"diye sordu.

"İyiyim.Ani olunca şey oldu"dedim.Kafasını salladı.

Sonunda balo bitti.Ayağa kalkıcakken jungkook elimi tuttu.Otobüse bindik.Hala el ele idik.

Jungkook kartını bir kez daha benim için bastı yanyana oturduk.Elimi bırakmadı.Kafamı cama yasladım.Normalde asla uyumam ama uyumuşum.

Uyuduğumu jungkookun asansördeyken uyandığımdan beni yere indirmesiyle anladım.Teşekkür ettim.Asansörden indik kapımı açtım.Ona iyi geceler diledikten sonra içeri girdim.



][][][][][][][][][][]]]][][][][][[[][][]][[[][][][
Oy vermeyi unutmayın ♡♡♡♡♡♡

HER ŞEY ESKİSİ GİBİ•Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin