26~Kalem

1.9K 136 48
                                    

Sabah jungkookla birlikte okula gittik.Buse ile öğle arası yemekhaneye inmiştik.Buse ile yemek masası aradık.

Ama nafîle her yer doluydu.Buse iki tane kızın yanını gösterdi.Ben onları tanımadığım için oraya gitmek istemedim.

O sırada gözüme jungkook ilişti.Arkadaşları ile oturuyordu.Buseye gösterip yanlarına gittim.

"Bizde size katılabilir miyiz?"
"Tabi ki"
Hemen oturmuştuk.Ama aklıma Busenin sevgilisi geldi.Buseye sevgilisini sordum sessizce.

"Ayrıldım"
"Neden? "
"Bana mesaj atmıyordu."
"Bu yüzden mi?"
"Evet " Tanrım ne kadar rahat söyledi.Giysi değiştirir gibi sevgili değiştiriyor.Bu çok saçma.

Berke abi ile teneffüste konuştum.Bana haftasonlarida ders anlatıcaktı.Birde ikimizinde dersinin boş olduğu zamanlarda.

Çıkışta otobüs durağına gittim.Jungkook da geldiğinde otobüs gelmişti.Hemen bindik ve yan yana oturduk.

Çantamdan matematik testi çıkarıp çözmeye başladım.Ve yine aynı duyguyu hissettim.Baloda da hissetmiştim.Jungkook bana bakıyordu.

Çözemediğim birkaç soru vardı.Onları tekrar tekrar çözmeye çalıştım.Fakat başaramadım.Jungkooka baktım.O zaten tahmin ettiğim gibi bana bakıyordu.

"Çözmemi mi istiyorsun? "

"Evet " diyince kalemimi hemen elimden aldı.Birkaç işlem yaptı.Ve cevabı işaretledi.Bende kitabı kendime çevirip cevap anahtarına baktım.

"Doğru çözmüşsün"dediğimde soruyu anlatmaya başladı.Aynı zamanda da elindeki kalemi çeviriyordu.

Onun matematiği cidden iyiydi.Benim aksime.Otobüsten indik.Yürürken düşünüyordum.Matematikte sadece karekökü birde üslü ifadeleri anlamamıştım.

"Jungkook üslü ifadeler ve karekökte iyi misin?"

"Evet neden sordun ki?"

"Haftaya matematik denemem var fakat ben bu iki konuyu yapamıyorum.Sınıfta bazıları anlattı ama anlamadım.Bana anlatabilir misin?Yani istemezsen anlarım sorun değil"

"Bugün anlatmamı ister misin?"

"Bana fark etmez.Sen ne zaman anlatırım dersen"

"Tamam bugün anlatırım."dedi.Zaten eve gelmiştik.Vedalaşıp eve girdim.Odamı topladım.Yemek yedim.Üstümü değiştirdim ve müzik dinlemeye başladım.Aynı zamanda jungkooku bekliyordum.

[][][]]]]][]][]][]]][]][]][]][[]][][[]][]][[]]]][]
Oy vermeyi unutmayın ♡♡♡

HER ŞEY ESKİSİ GİBİ•Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin