19~Utandırmayın

2.1K 146 51
                                    

Jungkook bana bakıp gülümsedi.Sonra içeri yürüdük.El ele gittiğimiz için bizi tanıyanlar bize bakıyorlardı.

"Nereye doğru gidelim?"dedi.

Buse nereye ben oraya.Buse bana akıl verirdi.Ne yapmam gerektiğini söylerdi.En iyisi onu bulmak.

"Bekle telefonla arıyorum."dediğim sırada yn diye sevinçle bağıran Buse belirdi gözümün önünde.Berke abi de yanındaydı.

Buse bir bana bir jungkooka bakıyordu.Berke abi bana epey bir süre baktı.Sonra jungkooku süzdü.Onları jungkook ile tanıştırdırdım.

"Sana orada birini bulursun yn demiştim ama sen iyiki hızlı davrandın.Çok yakışmışsınız."dedi Berke abi.

Jungkook da gülümsemeye başladı.
"Çok güzel olmuşsunuz yılın çifti sizsiniz."dedi Buse.

Utanmıştım hem de çok. Utandığım her halimden belli oluyordu.

"Utandırma benim kardeşimi Buse."dedi Berke abi.Herkes gülüşüyordu.Ben hariç.O değilde biz niye hala el ele tutuşuyoruz.

Buse'ye kaş göz hareketi yaptım.Lavaboya gitmek için.Anladı.Jungkooka söyledim ve elimi bıraktı.Sonunda ya.Lavaboya girdik.

"Oooo yn hanım sevgili yapmış "

"Ne sevgilisi Buse sevgili değiliz biz"

"Biz diyorsun onunla hareket ediyorsun.Elini tutmasına izin veriyorsun.Ve sevgili değilsiniz.Öyle mi?"

"Evet öyle.Gidicek birini bulamadığımdan onunla geldim biz sadece arkadaşız."

"Neyse siz buraya gelene kadar ne yaşadınız anlatsana"Yardıma ihtiyacım olduğunda hep lavaboya gelirdik.Bunu biliyordu.

"Jungkook benim karşı komşum.Bir kere evime geldi.Hergün aynı otobüse biniyoruz ama çoğu zaman yan yana oturmuyoruz.Bugün evden çıkarken karşılaştık.Otobüste yan yana oturduk.Ona o sırada partnerimin olmadığını söyledim.Onunda yokmuş.Ama otobüsdeyken öyle bir cümle kurduki onun partneri var zannettim.O yüzden telefonda sana birini bulamadığımı söyledim.İşte oda partnerinin olmadığı söyledi bahçede o andan itibaren el eleyiz.Devamını biliyorsun zaten.Şimdi yapmam gerekenler için bana yardım et.Lütfen."


][][][]][][[[][[][]][]]][]][][]][][}][[][[]][]][][
Oy vermeyi unutmayın ♡♡

HER ŞEY ESKİSİ GİBİ•Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin