39~1.Year

1.6K 99 15
                                    

(Medyayı dinleyerek okuyabilirsiniz)

Jungkook ile güzel anılar biriktirmiştim.Bana çoğu duyguyu hissettirmişti.Birbirimizi seviyorduk.Bunu bizi tanıyan herkes onaylayabilirdi.Eğlenceliydi jungkook sevdiklerine,sevenlerine karşı.Onun sinirlendiği zamana birkaç kere görmüştüm .Ama dersleri sınavları hakkındaydı hepsi.O kolay kolay sinirlenmezdi.Sevecen,masum,şaşkın,şirin,tatlı,tavşan birisiydi.

Onunla bugün sevgiliğimizin ilk yılını doldurmuştuk.Benim lise sınavıma kadar çalıştırmıştı.Tekrar bu okulun lisesini kazanmak istiyordum.Jungkook ile aynı lisede olmak için.Ve başarmıştım.Daha doğrusu başarmıştık.Bu yılda birlikte liseye gidiyorduk.Birbirimizin çoğu şeyini biliyorduk.Onunla şimdiye kadar beş dizi,on iki korku filmi,altı tane de farklı tür filmler bitirmiştik.Bana boş vakitlerimizde korece öğretmişti.Ama konuşabilicek kadar değil.Sonuçta o bir korece öğretmeni değildi.

Bu sabah jungkook ile okula gitmiştik.Yıl dönümüzü unutmamıştı.Buna adım kadar emindim.Fakat unutmuş gibi yapıyordu.Ona uzun uzun baktığımda bana bakıp gülüyordu.

Jungkook'un ağabeyisi yurtdışı okumaya gitmişti.Bu bir yıl içerisinde.Bir de gereksiz bir bilgi olucak ama halam ölmüştü.Ailesi ile birlikte.Cenazesine gitmiştim.Ve Jungkook da benimle birlikte gelmişti.Belki yıkılırım diye.Ama yanılmıştı.Çünkü halamla aramızın kötü olmasının tek nedeni halamdı. O yüzden fazla üzülmemiştim.Ama biraz üzülmüştüm.Ne de olsa halam.Boru değildim ya.Jungkook'un annesi bana üç dört tane kore yemeği öğretmişti.Hala arasıra onlara gidip oturuyordum.Aile özlemim vardı.Fakat eskisi gibi her geçen gün artmıyordu.Çünkü artık yeni bir ailem vardı.Onların yerini tutmasa da varlardı işte.

Akşam evimde oturuyordum.Jungkook ailesindeydi.Birden telefonuma mesaj geldi.

Sevgilim
Seni seviyorum bebeğim.Üstünü giyin bir yere gideceğiz.
18:01

Tamam aşkım<3
18:02

Üstüme siyah güzel bir elbise giymiştim.Güzel uyumlu takılar takmıştım elbiseme uygun.Çünkü bizim için özel birgün olduğunu biliyordum.

Jungkook siyah ve gri karışımı bir kot pantolon.Üzerine kırmızı bir t-shirt onun üstüne ise takım elbisesinin üstünün ceketini giyinmişti.Kapı da beni bekliyordu.Topuklu ayakkabılarımı giyip yanına gittim.

Elimi tuttu.Konuşmama izin vermedi.Taksiye bindirdi.Gideceğimiz yeri bu sayede öğrenmiş oldum.Bizi göleti olan bir parka getirdi.Sanırım yaklaşmıştır ki gözlerimi kapattı.Biraz yürüdük ve gözlerimi açtı.

O an karşımda mumlarla çevrili bir yol vardı.Yolun sonunda göletin iskelesinde olan oturma yerleri mumlarla süslenmiş ve ortada güzel bir sofra vardı.Ona aşkla baktım.Aynı onun bana baktığı gibi.Ve sarıldım ona müteşekkir bir şekilde.Seni seviyorum dedim fısıltı ile kulağına.Elimden tuttu ve o yoldan yürüdük.Sessizdik.Konuşmuyorduk.
Ben hazırladıklarına manzaraya bakıyordum.O ise beni süzüyordu güzel gözleri ile.

"Çok güzelsin."

"Teşekkür ederim sevgilim.Sende..." gülüştük.Çünkü bir seferinde ona "Çok güzelsin." demiştim. Gülüşmemiz bittikten sonra lafıma devam ettim.

"Sende her zamanki gibi yine çok yakışıklısın."Dudağımı narince öptü ve geri çekildi.Ve yine sustuk.

"Hangi ara hazırladın bunları?"

"Berke abi ve arkadaşlarım bizden önce gelip hazırlamaları için rica ettim."

"Bugün bizim birinci yılımız yn.Sanki zaman su gibi aktı.Seninle o kadar çok şey yaşadım ki...Seni seviyorum."dedi.Gözleri dolmuştu.Bana baktı.Tam gözlerimin içine.Dolu olan gözlerimizin içindeki en parlak noktaya bakmaya çalışıyorduk sanki.

Dokunsak ağlayacaktık.İnsan sevdikleriyle ne kadar zaman geçirirse geçirsin az gibi geliyor.Ama anılarını düşününce yaşlanmış gibi hissediyorsun.Özellikle bütün vaktini onunla geçirdiysen.

"Benimle olan bütün anıların.Bütün yaşanmışlıklarımız.Bana her sarılışın,her öpüşün,her şey için sana minnettarım Jungkook-Ah.Seni sonsuza dek seviceğim"

"Ben de yn " dedi ve bana sarıldı.Şuan o kadar duygusaldık ki.Bir anda ikimizde sarılırken hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştık.Sarılmamız bitti.Yemeklerimizi yedik.Biraz daha oturup konuştuktan sonra ayağı kalktık.Jungkook minderlerin bir tanesini altından poşet alıp çöpleri koydu.Ben de elindeki diğer poşeti alıp mumları teker teker söndürüp poşete koydum.Jungkook taksi çağırdı.O sırada poşetleri çöpe attık ve eve gittik.

[][][]][][][][][][]][][]][][][[][]][[][][]][]][][[
Oy vermeyi unutmayın ♡♡♡♡♡
Ve birkaç fotoğraf...

[][][]][][][][][][]][][]][][][[][]][[][][]][]][][[Oy vermeyi unutmayın ♡♡♡♡♡Ve birkaç fotoğraf

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
HER ŞEY ESKİSİ GİBİ•Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin