12~Bayılırım

2.3K 168 18
                                    

Okula vardığımızda herkes evlerine dağıldı.Buse ile vedalaştıktan sonra durağa indim.

Her zaman olduğu gibi otobüs bekledim. Otobüs gelince bindim kartımı okuttum fakat içinde para kalmamıştı süper.Bir bu eksikti.

Arkamı dönüp birinden isteyecektim ki Jungkook kartını iki kere okutup bana baktı."Ben bastım gel oturalım."dedi.

"Teşekkür ederim."

"Önemli değil sen de beni evine almıştın."gülümsedim ve önüme döndüm.Cebimdeki kulaklığı telefonuma takıp şarkı dinlemeye başladım.

Her zaman açtığım şarkılardan birini açtım.'Bigbang-Loser'Sanırım son ses dinlediğim için Jungkook dinlediğim şarkıyı duymuş.

Şarkının sonlarına doğru Jungkook beklemediğim bir hareketle kulağımın tekindeki kulaklığı çıkardı.

"Bigbang mi dinliyorsun?"

"Evet"

"Sever misin?"

"Bayılırım"

"Başka gruplarda dinler misin?K-pop'a ilgin mi var?"

"Evet"

"Peki fanı olduğun grup varmı?"

"Evet Bigbang"

"Biasın kim?"

"G-dragon"

"Öylemi benimde"

"En sevdiğin şarkıları hangisi?"

"Genelde sevdiğim tek şarkı yoktur.Ama bu aralar favori şarkım Loser"

"Anladım"kısa bir bakışma sonrasında
"Bende kulaklığını kullanabilir miyim? Dinlemek istiyorum da."

"Tabi al."diyerek sol taraftaki kulaklığın bir tekini ona uzattım.Hemen kulağına taktı. Sanırım Bigbang' i çok seviyordu.

Sevmese hevesle dinlemek istemezdi.Bu nedenle 'Bigbang-Badboy'açtım sonra Bigbang üzerinden devam ettim.

Yol boyunca şarkı dinledik.Eve yaklaşınca çıkarır diye düşünmüştüm fakat o çıkarmadı hatta otobüsten inerken,yolda yürürken, kapıyı açarken,asansöre binerken bile çıkarmadı.

O çıkarmayınca ayıp olmasın diye isteyemedim de.Sonra dördüncü katta iken çıkardı.

"Teşekkür ederim. Dinlememe izin verdiğim için bu arada söyleyebiliyor musun?"

"Biraz,çok az"

"Telefuz edemediğin yerlerde yardımcı olabilirim.Tabi sende istersen."

"Olur sağ ol. "Derken asansör durdu ve indik.Vedalaştıktan sonra evime girdim.

][][][][[]][][]]]][]][][]][]][][]][[][]][][[][]][]
Oy vermeyi unutmayın  <3

HER ŞEY ESKİSİ GİBİ•Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin