8~Geçmiyecek misin?

2.8K 186 39
                                    

Asihh lanet olası dersleri anlamıyordum. Yetmezmiş gibi bir de haftaya sınav haftasıydı. Bir an önce konuları kavramam lazımdı.

Berke abini yanına gidip bana ders anlatması için yalvarmıştım.Kabul etti ama şartını söylemedi.Ders matematikti.Evet hoca tahtaya soru yazdı ve beni kaldırdı.

Neymiş dersi dinlemiyormuşum.Tahtaya çıktım iki üç işlem yaptım ama çıkmadı.Tam bilmiyorum diyip yerime geçicektim"bu ders yn soruyu çözücek"dedi.

Ne yani soruyu çözene kadar yerime oturamıyacakmıydım kahretsin.

Zil çalmıştı epey bir zaman sonra hoca çözdü ve bana anlattı."Daha çok çabala yn muhakkak başarıyı yakalayacaksın."hafifçe gülümsedim.

Öğle arası Buse ile Berke abinin yanına gidip yemek yedik.Bana şartını söyledi bu sefer."İki hafta sonra okuldaki baloya katılıcaksın yn."dedi.

"Nedenmiş o hemde kiminle katılıcağım seninle mi?"dedim.Hiç cevap vermeden durur mu?

"Çünkü bu benim şartım.Baloya gel orda birini bulursun."dedi.Uzun bir iç çektim.Son ders bittiğine göre artık eve gidebilirim.

Otobüs durağında beklerken otobüs geldi.Kartımı bastım içeri geçtim.Otobüs çoğu zaman birilerinin yetişmesini beklediği gibi bugünde bekledi.

Binen kişi nefes nefese olan jungkook idi.Otobüs evimizin yanındaki durağa vardığında ikimizde indik.Birlikte yürümeye başlarken "merhaba"dedim.

O da aynı şekilde "merhaba"dedi.Sessiz bir şekilde yürüyorduk.Binaya girdik hala tuhaf bir sesizlik vardı.Sanırım biraz utangaçtı.

Asansöre bindikten sonra yukarı çıktık.Ben asansörün kapısını açarken biri önümüze çıktı.

Jungkook onu görünce "Anne nereye?"diye sordu. "Ayyy baban anahtarı kaybetmişti anahtarımı ağabeyin ve babana verdim,kapıyıda biraz önce çektim."dedi.

Ben o sırada kapıyı açmaya çalışıyordum."Eee nolucak şimdi"dedi.Ben dayanamayıp"İsterseniz siz gelene kadar jungkook evimde oturabilir."dedim.

Annesi"Gerçekten mi?Çok teşekkürler. Jungkook geç annecim fazla geç kalmayız zaten otur sen"dedi.Jungkook tepkisiz duruyordu ve annesi o anda asansöre bindi ve gitti."Jungkook geçmiyecek misin içeri?"diye sordum.

[][]][][[][]][][][][}[][[[[[]]]]]]]]][][[][]][]][]
Oy vermeyi unutmayın ♡♡

HER ŞEY ESKİSİ GİBİ•Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin