22~Değillermiş

1.9K 140 24
                                    

Gece üstümü değiştirip,makyajımı temizleyip uyumuştum.Sabah telefonumun alarmına uyandım ve duşa girdim.

Dün için jungkooka teşekkür edicektim.O yüzden duş aldım üstümü giydim.

Çantamı alarak evden çıktım.Kapımı kitledim.Bu sefer jungkook çıkmamıştı.Artık okulda görüşürdük.

Okula vardığımda ders başlamamıştı.Ben de kantine indim.O sırada üst sınıflar fısıldaşmaya başladı.Sıraya girip bir kahve alıp cam kenarına oturdum.

O sırada karşıma bir kız oturdu.Bana "Jungkook ile sevgili misin?"diye sordu. "Hayır " dedim. Sonra arkadaşlarıyla birlikte oturduğu masaya geçip "Değillermiş"dedi.

Salak bari bana duyurmasaydın.Böyle insanlardan nefret ederim.Dayanamayıp yukarı çıktım.

Buse gelmişti.Biraz dün hakkında konuştuk.Biraz saçma sapan insanlardan.O sırada öğretmen geldi.

Dört dersin sonunda öğle olmuştu.Buse ile ikimiz karşılıklı oturup yemek yerken başımızın üstündeki iki gölgeye baktık.Jungkook ve Berke abi.

"Oturabilir miyiz?"

"Oturun"Jungkook yanıma oturmuştu.Yemeklerimiz bitti.

Daha derse vakit olduğundan birlikte bahçeye çıktık.Dördümüz bahçeye çıkmıştık fakat Buse ve Berke abi bizi ekti.

"Teşekkür ederim dün için."

"Ben teşekkür ederim.Beninle geldiğin için."dedi.Ve devam etti.

"Bugün sanki biraz durgunsun.Bisey mi oldu?"

"Hayır iyiyim sana öyle gelmiş"Bana döndü.

"İstersen içeri geçelim dersimiz beden eğitimi"

"Doğru üstümüzü değiştirmemiz gerek spor salonunda görüşürüz"dedim.

Spor salonuna gittiğimde jungkook üstünü değiştirip gelmişti bile.

Sırama geçtim ve beden eğitimi öğretmenini beklemeye başladım.

Öğretmen içeri girince konuşmaya başladı."Günaydın çocuklar"

"Sağol"

"Biliyorsunuz ki tüm yıl boyunca iki sınıf da aynı anda ders işliycek.

Bu nedenle spor başkanı seçmek istiyorum."Olmak istiyen var mı?"

Spor başkanları spor odasından top getirir,sınıf defterlerini getirir,sınıfa esneme hareketlerini yaptırırlar,öğretmen gelene kadar herkesi sıraya koyarlar.

Bizim sınıf herzaman topu alır oynar,tek amaçları beden eğitimi dersinde budur.O yüzden ben kesin sadece ben parmak kaldıracaktım.

][][][[][[][[][][[][]][][[][[][[][]][]][]][]][[][]
Oy vermeyi unutmayın ♡♡

HER ŞEY ESKİSİ GİBİ•Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin