36~Love&I

1.9K 118 52
                                    

Siz hiç birini sevdiniz mi?Hiç birine aşık oldunuz mu?Ondan asla kopmuyacağım,ayrılmayacağım dediniz mi?Gözlerimi kapatınca bir tek onu düşleyeceğim,bir tek onu düşüneceğim dediniz mi kendinize?Aynanın karşısına geçip nasıl ona aşık oldum dediniz mi peki?Gözlerinin içindeki derinlere gittiniz mi?Kalp atışını duydunuz mu?Peki ya seni seviyorum sana aşığım gibi onun da sizin için de büyük cümleler kurdunuz mu?Ben kurdum.Yalnızca birkaç dakika önce gerçek duygularımı keşfedip,sevdiğim adam için de kendim için de büyük ve olağanüstü bir cümle kurdum ona."Seni seviyorum"bazılarına ne kadar basit gelsede benim için kolay değildi.

Jungkook yavaşça çekti,o kadife dokulu nazik pembe dudaklarını dudaklarımdan.Kapalıydı gözlerim.Sanki yıllarca uyumuşum da gözlerim birbirine yapışmış gibiydi,açamıyordum.

Sonunda sakince göz kapaklarımı kaldırdım ve sevdiğim insana baktım.Hani hayatında çok insan olan insanlar içlerinden en sevdiğini kolayca seçebilir ya.Ben şuan etrafımda parmakla sayılabilicek kadar insan arasından en sevdiğimi seçicek olsam.Onu seçerdim.Sevdiğim adamı.Hayatın nerede ne yapacağı belli olmuyor.

Ailem benimle birlikte yaşıyorken etrafımda çok insan vardı.Ama artık yanımda yoklardı.Bunu kabullenmiştim.Onlardan sonra birşey fark edebilmiştim. Eğer az acı,az hayal kırıklığı, az gözyaşı,az depresyon,az yapmacıklık,az ihanet ve az boşluğa düşmek istiyorsanızız,etrafınızda az insan olmalı. Ben bunu denedim ailemden sonra.Daha fazla insana bağlanıp olası bir durumda ağlamak istemedim.Üzülmek ya da boşluğa düşmek gibi acı duygular yaşamak istemedim.Yalnızca gerekli insanları seçtim arasından.Yalnızca benim sevdiklerim ve beni sevenleri.Bana ihanet etmeyenleri.Bu yüzden etrafımda çok insan olmasında içlerinden çabuk seçebilmiştim.

Jungkook bir şekilde hayatıma girmişti.Ben almamıştım veya o zorla girmek istememişti hayatıma.Kaderlerimizin kesişeceği varmış.Hani derler ya"Aşık insanlar illa ki birgün karşılaşıp birbirlerine aşık olucaklar"diye.İşte ben bu söze hep inanmıştım.Çünkü benim için aşık insanların kalbi her zaman yan yana atar.Nerede olularsa olsunlar.İsterse başka semtte,başka şehirde,başka ülkede,başka dünyada.Nerede olurlarsa olsunlar kalpleri her daim birlikte atıcaktır.

"Tekrar söylesene yn"

"Neyi?"

"Beni sevdiğini"

"Seni seviyorum jungkook.Buna eminim artık.Epey düşündüm bu konu hakkında"

"Ben de seni seviyorum yn " dedi.İlginç bir şekilde utanmamıştım.Ona sarılmıştım.Çok fena sarılmıştım hem de.Ona güven vermek,onu mutlu etmek ve sonsuza kadar onunla kalmak istemiştim o an.
.
.
.
.
Jungkook dün biraz daha oturup gitmişti.Sabah hazırlanıp jungkooka mesaj atıcaktım ki jungkooku telefonuma kayıt ettiğim ismini değiştirmeye karar verdim.Jungkook diye kayıtlı idi telefon rehberimde.Jungkook-ah,jungkook-shi, sevgilim,aşkım,jungkookum.Jungkookum ne be çok kaba.Jungkook-shi çok ciddiyetli,Jungkook-ah ha jungkook ha jungkook-ah olmaz bunlar.İki seçeneğim var.Aşkım mı,sevgilim mi?

Kısa süre sonra sevgilime karar verdim.Çünkü jungkook benimle konuşurken cümle sonlarına sevgilim ekliyordu.Mesaj attım ve onu kapının önünde bekledim.O kadar uzun bekledim ki beklediğim süreyi duysanız çok şaşırırsınız.Kapımı kapama izin vermeden arkamda bitti.Otobüse bindik ve okula gittik.Bugün beden eğitimi dersimiz vardı.Bu dersi seviyordum.Jungkook hep yanımda oluyordu bu derstte.
.
.
.
.
.
Beden eğitimi dersine girmiştik.Klasik yaptığımız şeyleri yaptıktan  sonra beden eğitimi öğretmeninin yanına gidip hangi topları alacağımızı sorduk.Bugün topsuz birşey yapacağımızı söyledi.

"Bugün herkes ikişerli grup olucak..."herkes bir anda en sevdiği arkadaşları ile grup oldu.Ben tam Buse'nin yanına gidicekken beden eğitimi öğretmeni konuşmaya devam etti.

"İlk dersimizde olduğu gibi gruplar olucak kızlı erkekli hatta herkes aynı grup arkadaşları ile eş olsun" Yaşasın!Ben ilk gün jungkook ile aynı gruptaydık.Beni toplardan nasılda korumuştu.Canım sevgilim benim.Jungkook kötü kötü gülümseyerek,bakarak yanıma geldi ve kulağıma eğilip konuştu.

Jungkook kötü kötü gülümseyerek,bakarak yanıma geldi ve kulağıma eğilip konuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bahsettiğim bakışları)

"Hayat bizi ayırmıyor bizde ayrılmıyacağız sevgilim"ona  gülümsedim.Ve beden eğitimi öğretmeninin dediklerini yapıp dersi bitirdik.

Üstümüzü değiştirip durağa ilerledik.Çünkü beden eğitimi son dersimiz.
.
.
.
.
.
Jungkook ille de dışarıda yemek yiyelim diye tutturmuştu.Onu kırmak istememiştim.Bir hamburgerciye gelmiştik.Jungkook et burger bense tavuk burger alıcağımıza karar vermiştik.Jungkook beni bir masaya oturtmuş kendisi ise sipariş vermeye gitmişti.Oturdum ilk başta etrafı inceledim.Aynı anda ceketimi çıkardım.Dışarıya baktım.Hava bugün çok güzeldi.Önüme döndüm ve jungkooku izlemeye başladım.Benden on santim uzun idi.Fakat çok daha uzun duruyordu.O çok yakışıklı cidden.Onun çene hatları çok müthiş ve soluk kesici cinstendi.Tavşan dişleri vardı ve bu onun tavşan hareketleri ile bire bir uyuşuyordu.Birkaç dakika sonra siparişler ile yanıma geldi.Ona tavuk sevdiğim için tavuk istediğimi söylemiştim.O da burgerlerin yanına aklınıza gelicek bütün tavuk çeşitlerini almıştı.

"Jungkook?"

"Neden bu kadar çok aldın sadece tavuk burger istemiştim.Niye masraf çıkarttın kendine?"

"Tavuk sevdiğini söyledin.Hem neden masraf yapmayacakmışım sevgilime"

"Olmaz"

"Neden?"

"Sevgilim olman bana her şeyi alıcağın anlamına gelemez"

"Hadi yiyelim artık yn " yemeğimizi yedikten sonra jungkook ile el ele tutuştu. İnsanlar biz yürürken bize çok fazla bakıyorlardı.Otobüse bindik ve eve gittik.
[][][][][]][]][]]][][][]][][][[][][]][][]][]]]]
Oy vermeyi unutmayın ♡♡

Ah çok özür dilerim.Bölümü geciktirdim.Çok fazla aksilik yaşıyorum.Yetmezmiş gibi telefonumun camı bin parçaya kırıldı.Bir kere de bölümü kaydetmeyi unuttum.Yarın da bölüm atıcağım.Ama pazar günü için söz veremeyeceğim telefonumun camından dolayı.Sizi seviyorum anlayışınız için teşekkür ederim.♡

HER ŞEY ESKİSİ GİBİ•Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin