15~Sadece Oyun

2.2K 148 0
                                    

Oradan çıktıktansonra sınıfa döndüm.Buse de gelmişti.Burak'ın bana söylediklerini Buse'ye anlattım.Buse anında tepki verdi.

"Oha cidden mi?"

"Yalan söyleme "

"Böyle mi söyledi "

"Şaka mı bu?"

"Yalan değil.Hepsi gerçek.Kızı tanıyor musun? "

"Evet hatta bizim sınıfta. Geçen gün kantinde sana çelme takmıştı ya.işte o kız."

"O mal kız mı? "Biz konuşurken hoca geldi.Derse başladık.O kız bizim sınıftaydı.Arasıra arkama dönüp ona bakıyordum.

Sonra ders bitti.Telefonumu açtım.Çünkü Burak mesaj atıcaktı.Numaramı vermek zorunda kalmıştım.

"Kantine gel"diye mesaj atmıştı.Buse'ye haber verip Burak'ın yanına indim.

"Sadece Buse'ye söyledin değil mi?"

"Evet.Merak etme.Buse kimseye söylemez."

"Buse sana onu gösterdi mi?"

"Evet.Gerçekten o kızı seviyor musun?"

"Evet.Şimdi işimize bakalım"

"Kantine gidiyoruz değil mi?"

"Şimdilik el ele tutuşmamıza gerek yok.Yan yana tartışmadan bile yeterince dikkat çekiyoruz.O kantine gelirse sana yakın davranırım.Sorun var mı?"

"Yok gidelim"dedim.İkimiz yan yana bile gerçekten dikkat çekiyorduk.

İyiki gerçekten Burak ile sevgili değildim.Şu ilgiye bak sanki ünlü biri sevgili yaptı.Düşüncelerimden sıyrılıp Burak'ı dinledim.

"Kahve ya da başka birşey ister misin?"

"Kahve alır mısın?"

"Tamam bekle geliyorum"

O konuşmalardan sonra mesaj gelen telefonumu elime aldım.Buse mesaj atmış.'Bütün okul sizi konuşuyor.Bu arada bombanın saati çalışıyor.'yazmıştı.

Yani herkes öğrenmiş.O kız da bu tarafa geliyormuş.Burak hala sıradayken kız gelip kankasıyla yan masamıza oturmuştu.

Burak kahveleri alıp gelirken onu gördü.Ama görmemiş gibi yaptı.Kahvemi önüme koydu.Saçımı kulağımın arkasına çekti.

][][]][][[][]]]]]]][][[][[][]][[[[][[][][[][]][][]
Oy vermeyi unutmayın ♡♡

HER ŞEY ESKİSİ GİBİ•Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin