Dersleri bütün gün pür dikkat dinlemiştim.Öğle arası matematik testimi alıp yemekhane indik Buse ile.
Yemekhane fazla dolu değildi bugün.Üç dört tane boş masa vardı.
Buse parmağı ile Berke abiyi gösterdi.Jungkook ve arkadaşları,Berke abi aynı masadaydı.
Bizde yanlarına oturduk.Herkes yemeğini yerken ben aynı zamanda test çözüyordum.
"Yn neden durmadan test çözüyorsun?"bunu soran Berke abi idi.
"Geçen senelere göre notlarım düşük onları düzeltmeye çalışıyorum"diye cevapladım.
Yemeklerimiz bittikten sonra sınıfa çıktık artık Buse ile aynı sırada oturuyorduk.Dersin başlamasına daha vakit olduğundan kolumu sıraya uzatıp kafamı koluma koyup uyudum.
Derslerin hepsini dinleyip okul bittiğinde çantamı toplayıp sınıftan çıktım.
Otobüs durağında jungkook vardı.Yanına gittim ve selamlaştık.Otobüse bindik ve ben yine test çözdüm.
Çözemediğim bir soruyu jungkooka yönelttiğimde, jungkook soruyu çözüp bana anlatırken biraz fark etmeden kitaba eğilmişim.Jungkookda kafasını kaldırınca yüzlerimiz nerede ise birbirine değicekti.Onun kahkülleri benim yüzümün sonunda biten perçemlerime değiyordu.
Sanki kalbim benden habersiz gibi atmaya başlamıştı.Jungkook ise gözlerini büyüte bildiği kadar büyütmüştü.Bu onun şaşkınlığını gün yüzüne çıkartıyordu.(Xjkgsfbn jungshook)
Ben bir anda kitabımı alıp teşekkür edip önüme döndüm.Jungkook ise yolu izliyordu.Testi eve kadar çıkartmamak üzere çantama koydum.
Otobüsten indikten sonra hiç konuşmadık sadece yürüyorduk.Ah yürürken aklıma otobüsde yaşadığımız yakınlık geliyordu.Gözleri o kadar güzeldi ve o kadar büyültmüştü ki küçülüp içine giresim gelmişti.
Jungkook ile vedalaştıktan sonra evime girdim.Ne yaparsam yapayım aklımdan o anı çıkaramıyordum.Bu yüzden çareyi yine uyumakta bulmuştum.
][][][]][]]]]]]][]][][][][][[][[][[[[][][]][][]][]
Oy vermeyi unutmayın ♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ŞEY ESKİSİ GİBİ•Jeon Jungkook
FanfictionBu muydu sevgin?Farklı ülkelerde olsak bile her an seni izledim,seni sevdim,seni özledim,seni aramıştım kalbimin artık boş olan odacıklarında.Ama sen? "Annem hayat talihsizlikler ve talihsizlerle dolu demişti Jungkook.Bunu ıspatladığın için teşekkür...