Sınıfta Buse yanıma oturmadı.Çünkü sevgilisiyle oturuyormuş öyle söyledi.Bu konuları daha sonra konuşacağımız için fazla takmadım.
Ders matematikti. Matematiğim iğrençtir. Sanırım en iyi olduğum ders İngilizce evet çok seviyorum.Zil çalınca bahçeye indik.
Boş bir banka oturduk ve konuşmaya başladık. Tabi ki Buse soru sormadan duramıyordu.
"Neredeydin? Neden farklı okula gittin? Sevgilin var mı? Nerede oturuyorsun? Beni özledin mi? "
"Hiç susmuyacaksın sandım ya.Halamlardaydım.Evlerine yakın olması açısından farklı okula gittim.Sevgilim yok.Eski evimde.Çook özledim."
"Bende seni çok özledim. Yarın bize gelsene otururuz."
"Olur."
Oturduk bahçedekileri izliyorduk.Önümüzden çekik gözlü biri geçti.Fazla umursamadım.Fakat Buse benim K-pop dinlediğimi biliyordu.Arasıra açar ona da dinletirdim. O yüzden hemen konuştu.
"Şu çekik gözlü çocuk var ya işte okul açıldığından beri fazla dikkat çekti.Bütün okul onu tanıyor.Biliyormusun? Güney Koreliymiş.Lise birinci sınıf. "
"Olabilir."Bana nasıl yani bakışı atarken, zil çaldı.
Son ders bittikten sonra eve geldim.Üstümü değiştirdim ve yemek yedim.
Akşam duş aldım.Kitap okumaya başladım. Dişlerimi fırçaladım.Şarkı dinleyerek uyudum.
Sabah uyandım.Dişlerimi fırçaladım,elimi yüzümü yıkadım.
Şarkı dinlerken okul formamı giymeye başladım.Okul formam asker
yeşili etek,beyaz üst yakaları asker yeşili.Okul formamı seviyorum.Üstümü giyindikten sonra çantamı hazırladım.Biraz atıştırdım.(3.Bölüm medyasında Jungkook'un üstünde olan forma)Montumu ve spor ayakkabılarımı giyerek evden çıktım.Her zaman olduğu gibi otobüs bekledim. Hemen otobüse bindim ve okula gittim.
Okula geldiğimde Buse beni bekliyordu.Bana gülümseyerek"Günaydın."dedi.Bende ona "Günaydın."dedim.Öğle arası yemekhaneye indik.Bu sefer boş masa yoktu.Kenarda beklemeye başladık diğerlerinin kalkmasını.
[][]]]]][[[[]][][[][[[[]]][]]][][]][][]][[[[]][]][
Oy vermeyi unutmayın ♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ŞEY ESKİSİ GİBİ•Jeon Jungkook
FanfictionBu muydu sevgin?Farklı ülkelerde olsak bile her an seni izledim,seni sevdim,seni özledim,seni aramıştım kalbimin artık boş olan odacıklarında.Ama sen? "Annem hayat talihsizlikler ve talihsizlerle dolu demişti Jungkook.Bunu ıspatladığın için teşekkür...