Sınıfa girip tahtada durdum ve sınıfımdakilere bakarak"Merhaba"dedim.
En arkadaki boş sıraya oturdum.Herkes birbirini tanığı için tanışma faslı olmayacaktı.Zil çalınca herkes bana bakmaya başladı.
Eskiden kankam olan Buse yanıma geldi.Mutlu bir şekilde"Selam kantine ya da bahçeye gidelim mi yn?"diye sordu.Ben en yakınım olan Buse'ye baktım.Gülümseyerek"Olur."dedim.
Her zaman yaptığı gibi koluma girmeye çalıştı fakat başaramadı.Bu hareketten hoşlanmıyorum,çok yapmacık duruyor dışarıdan bakılınca.
Merdivenlerden aşağı inip kantine girdik.Keşke girmeseydik.
Okulumuzun bir binası ortaokul bir binası lise olduğundan bütün masalar doluydu.Biri hariç gidip ona oturduk.Buse'ye kahve alacağımı onun masada beklemesini söyledim.
Kahveleri aldım.Masaya bakmamla sinirlenmem bir olmuştu.
İki yıl önce bu okuldayken benim bir üst sınıfımda olan okulumuzun bad boyu,Buse'yi kaldırmaya çalışıyordu.
O zamanda insanlara zorbalık yapardı.Bunun için onunla kavga etmiştim.
Hemen masaya ilerledim şuan lise birinci sınıf öğrencisi olan bad boyumuza bakarak konuştum."Burada biz oturuyoruz gidin başka masa bulun kendinize."dedim.O inanmazca bana baktı."Oooo yn hanımlarda buradaymış."diyerek kafamı okşadı.
O anda elini savurdum.Benim ilk günden kimseye bulaşmaya niyetim yoktu."Hadi uzayın."dedim.
Tam ağzını açıp bir şey diyecekti ki beni her zaman koruyan ve destekleyen Berke ağabey ona "Gel buraya otur biz kalkıcağız."diyene kadar.
Ağabey diyordum çünkü hem bana abilik yapıyordu hemde benden iki yaş büyüktü.Bad boyumuz Burak giderken laf atmayı unutmadı."Sonra görüşürüz ufaklık ağabeyin bize yer veriyor."dedi.
Mal bir bakış atarak oturdu.O sırada Berke ağabey yanıma gelip masaya oturdu."Seni çok özlemişim yn.Neredeydin?Çok merak ediyorum ama işim var sonra gelip tek tek konuşucağız bu konuları tamam mı ?"yanıt bekler bir şekilde bana baktı,ona kafamı salladım.
Arkadaşlarını alarak kalktı bende el salladım.Kahvelerimizi içemeden zil çaldı.Çöpe attık ve Buse ile konuşamadan merdivenlerden sınıfa çıktık.
[][][]]]]][[][][]][[[[[]][[][]]][[]]]]][]][][[]]]]
Oy vermeyi unutmayın ♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ŞEY ESKİSİ GİBİ•Jeon Jungkook
FanfictionBu muydu sevgin?Farklı ülkelerde olsak bile her an seni izledim,seni sevdim,seni özledim,seni aramıştım kalbimin artık boş olan odacıklarında.Ama sen? "Annem hayat talihsizlikler ve talihsizlerle dolu demişti Jungkook.Bunu ıspatladığın için teşekkür...