Evet. Yakışıklı bir sevgilim vardı. Beni çok mutlu ediyordu. Onunla iken zaman dursun istiyordum. Ona hangi ara bu kadar bağlanmıştım? Eğer bir gün ondan kopmam gerekirse nasıl koparım bilemiyorum. Şu an nerede miyiz?Şu an Jungkook ile yatağımda sarmalana bildiğimiz kadar sarmalanmış uyuyoruz.Ona sarılmayınca artık kendimi eksik hissediyorum.
Jungkook ile bir hafta sonra ilişkimizin ikinci ayını dolduracağız.İşte bu yüzden zaman dursun istiyorum.Ailemden sonra hiç birine bağlanmamıştım.Hatta bu nedenle kendime yakın arkadaş edinmemiştim.Okuldaki çoğu kişi sevgili olduğumuzu biliyordu.Bazı kızlar bize çok kötü bakıyorlardı.Ama umrumda değillerdi.
Jungkook hala arasıra bana ders anlatıyordu.Her fırsatta beni öpüyor,sarılıyordu.Sevgilim ile bir dizimiz bile var.Tabi ki başrolde Lee Ji Eun yok.Nereden çıkartıyorsunuz?Okulda jungkook ile fazla dikkat çekiyorduk.Hem o koreli diye hem de o liseli ben liseli değilim diye.
Şimdiye kadar jungkook ile pek çok vakit geçirmiştik.Hatta ailesi ile pikniğe bile gitmiştik.Jungkook boş olduğumuzda bana bazı korece şeyleri öğretiyordu.Onun öğrettiklerini kolay ezberliyordum.Bu sayede şarkıların çoğu yerini duyduğumda çevirebiliyordum da.
Bugün Jungkook ile okulumuz olmadığı için alışveriş merkezine gitmeye karar vermiştik.Bizi Jungkook'un ağabeyisi bırakacaktı.Onun da dışarıda işleri olduğundan bizi bırakmayı teklif etmişti.İlk önce H&M'e gidip kıyafet aradık birkaç tane giyip birbirimize gösterdik.
Ben de denemiştim ve jungkook giydiğimin bir tanesine şu şekilde bakmıştı
Bir etek ve bluz giyip Jungkook'un olduğu kabine gitmiştim.Yani erkekleri olduğu kabin yerine bana bir bakış attı.
Jungkook alıcaklarını eline aldı ve nazik,hızlı bir şekilde beni kızlar bölümüne götürdü.Ben de birkaç kıyafet aldım.Denedim.Jungkook ile alıcaklarımızı alıp o mağazadan çıktık.Başka mağazalara gittik.Sonra yemek yedik ve Jungkook'un ağabeyisi bizi aldı.Markete girip Jungkook ile alışveriş yaptık ve eve gittik.
O alışveriş yaparken onun bir fotoğrafını çekmeyi de ihmâl etmemiştim.
[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]][][][][[][][][]
Oy vermeyi unutmayın...Sizi seviyorum<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ŞEY ESKİSİ GİBİ•Jeon Jungkook
FanfictionBu muydu sevgin?Farklı ülkelerde olsak bile her an seni izledim,seni sevdim,seni özledim,seni aramıştım kalbimin artık boş olan odacıklarında.Ama sen? "Annem hayat talihsizlikler ve talihsizlerle dolu demişti Jungkook.Bunu ıspatladığın için teşekkür...