25~Siyah Kuşak

1.9K 131 21
                                    

Binanın içine girdik.İkimizde çok koştuğumuz için yorulup yere çömelmiştik.İkimizde soluklanıyorduk.Sonra ben ayağa kalktım.Jungkooku tuttum.Kaldırdım ve asansöre bindik.Artık konuşabilirdim.

"Teşekkür ederim " dediğim sırada jungkookun kaşına odaklanmıştım.Kaşı patlamıştı.KAHRETSİN.

"İyi misin kaşın patlamış?"aynadan kaşına baktı.
"İyi-öksürük-yim.Ya sen iyi misin?"asansör durdu ve indik.

"Görüşürüz"dedi.Zile basıcakken onu engelledim.
"Bu şekilde eve gitme"

"Napayım dışarıda mı kalayım"

"Bana gel hem benim yüzümden oldu.Bu şekilde gidersen annen telaş yapar."

Jungkook ben öyle diyince biraz bekledi.Ben de evimin kapısını açtım.

Hızlıca ayakkabımı çıkarttım.Banyodaki ilk yardım çantası ile jungkookun yanına gittim.

Dediğim mantıklı gelmiş olmak içeri girmiş salona oturmuştu.

Elimdeki ilk yardım çantasına yan göz ile baktı."Pansuman gerek yok"dedi.

"Kaşının halini görmüyor musun?"

"Birşey olmaz iyiyim ben"

"Saçmalama"diyip çantanın fermuarını açtım.Jungkookun yanına oturdum.İlaçlı pamuğu alıp tam kaşına değdiricekken jungkook bana mâni oldu.

"Ben yapabilirim"

"Sen bilirsin"kaşının etrafını silmeye başladı.Fakat kaşını silmesi gerekiyordu.

Hemen elinden aldım.O ise bana neden der gibi bakıyordu.Sakince pansumanını yapıp küçük bir yara bandı yapıştırdım.

Ben ilk yardım çantasını toplarken jungkook bana teşekkür etti.Hafifçe gülümsedim.

"Asıl ben teşekkür ederim.İyiki yanımdaydın.Sen olmasan yaralanabilirdim"dedim.

Jungkook kapıdan çıktı.Zile bastı.Ben de onu kapı deliğinden izledim.Annesi kapıyı açıp kaşına yara bandı olan jungkooka endişe ile bakıyordu.

"Jungkook kaşına ne oldu oğlum?"dedi korkarak.

"Mühim birşey değil anne.Sadece top çarptı"dedi.

İçimden keşke benim annem de yanımda olsaydı demiştim,ah onları gerçekten çok özledim.

Rutin işlerimi halledip uyudum.

][][]][[][]][[][[][[][]]]]]]]][[[[]][[][][[]]][]][
Oy vermeyi unutmayın  <3

HER ŞEY ESKİSİ GİBİ•Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin